معرفی مدرسه عکاسی مستند اجتماعی “راوی فتوز”

ما دانش آموزان مدرسه عکاسی مستند اجتماعی “راوی فتوز” هستیم. دانش این مدرسه توام با فلسفه ی هنر و مطالعات روانشناسی و جامعه شناسی است. ما سعی داریم تثبیت فرم و ریخت شناسی برای خود و دیگران را از آنچه در مدارس آژانس وی آی فتو و مگنوم و … فرا گرفته ایم اجرا و ارائه کنیم. در این مسیر سخت و روزانه، سعی کرده ایم از هیجانات و استفاده از محتواهای زمخت و جشنواره پسند پرهیز کنیم تا ضربه ای به اصالت کار عکاسی ( به معنی هنر ) وارد نکرده و تاثیر زیادی بر خودمان و اندکی در جامعه بگذاریم.
این مدرسه به صورت غیر حضوری در تلگرام، یک فضای حقیقی و دوستانه و روزانه است که دانش آموزان هر روز عکاسی میکنند (به قدر وسع و با دم دست ترین سوژه های اطراف شان) و هر شب تکالیف شان را ارائه و بازخورد دریافت کرده و در نهایت فردا مجددن تکرار همان که امروز بود. تا جایی که از حجاب تکنیک گذشته و بر مدیریت اجزاع داخل کادر و آنیت و فرم چیره شوند.

همچنین این گروه در کانال تلگرامی شان انتقال مطالبی چون؛ محتوای منتشر شده در اینستاگرام و سایت مدرسه، ارائهٔ نکات آموزشی قابل درک برای سواد عمومی، ارائهٔ یک شیوه و متد استاندارد (بهره گرفته‌شده از مراجع بزرگ دنیا) در حوزهٔ مستند اجتماعی و … را منتشر می کنند تا گامی بسیار کوچک در روند رشد ذهنی و چشمی مخاطبین در جهت افزایش توان “خوب دیدن” بردارند.

به اعتقاد این گروه؛ مطالبی که در این کانال منتشر می‌شود همگی در جهت آموزش عکاسی مستند اجتماعی هستند و قطع و یقین امکان بروز اشکالات فنی و بیانی وجود خواهد داشت. همراهی و بازخوردهای احتمالی شما باعث می‌شود دانش آموزان این مدرسه ضمن ارائهٔ آثار و مشق روزانهٔ خود، در جهت بهبود کیفیت کاری خودشان نیز قدم بردارند.

آدرس وب سایت این گروه www.raviphotos.com و کانال تلگرامی شان https://t.me/Raviphotos است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.