«بودن» در نگارخانه فرهنگ قم

اولین نمایشگاه انفرادی فاطمه شریفی فرزانه با عنوان « بودن » از روز شنبه دوم بهمن ماه ۹۵ در نگارخانه فرهنگ قم گشایش می یابد .
در این نمایشگاه ۱۸ اثر با محوریت ″منظره″ در اندازه ی صد در هفتاد ، پنجاه در هفتاد و سی در چهل بصورت سیاه سفید و رنگی به نمایش در میآید .
فاطمه شریفی فرزانه متولد ۱۳۷۵ دانشجوی عکاسی دانشگاه فرهنگ و هنر قم می باشد که از دوران هنرستان عکاسی را به صورت جدی دنبال می کند .
در بخشی از متن قاب نخست این نمایشگاه آمده است :

|جز این نیست که هنگامی که وجودِ چیزی را بخواهد، به او میگوید: باش! پس او میباشد.یس-۸۲|
حقیقت آن است که ما خواسته و ناخواسته، به جهانی که الفبایَش را نمیشناختیم، دعوت شدیم.
و دیدن، آغازِ دلهره آوری است که باید شروع میکردیم؛ و شنیدن،بوییدن، حس کردن، و گاه، آوایی را به تقلید تکرار کردن، تمامِ آن چیزی است که گمان میکردیم وجود دارد. و شاید خیلی دیر دریافتیم که حضورِ ما، با تمامیِ تعلقاتش، تنها ذره ای ناچیز بر پیکره ی عظیم و غیر قابلِ فهمِ هستی است.
و این حضورِ کمرنگ، گاه در کنارِ حضوری دیگر، و یا در مقابِل آن، چُنان رنگ گرفت، که توانست جمیعِ مفاهیم را، بدونِ ذره ای خِلَل، بپذیرد و ببخشد، ترمیم کند، نجات دهد و یا حتی بشکند، زخم بیندازد، و گاه، نابود کند و بمیراند…

نمایشگاه به صورت رسمی در روز دوم بهمن ماه ساعت ۱۶:۳۰ افتتاح می شود و تا دوازدهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت . علاقه مندان می توانند هر روز بجز روزهای تعطیل بین ساعات ۹تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ از نمایشگاه بازدید نمایند .
آدرس نگارخانه فرهنگ : قم . خیابان دورشهر بین کوچه ۱۰ و ۱۲

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.