فراخوان ششمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران

فراخوان ششمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران توسط انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران منتشر شد.
در ششمین دوره این رقابت نیز مانند سال‌های گذشته همه عکاسان حرفه‌ای ایرانی می‌توانند آثار خود را ارسال کنند. هر عکاس می‌تواند با حداکثر ۵ اثر تک‌عکس و ۲ مجموعه‌عکس در بخش‌های خبری، مستند اجتماعی و ورزشی و همچنین یک مجموعه در بخش مجموعه بلندمدت شرکت نماید. تعداد عکس‌های ارسالی در قالب مجموعه‌عکس برای هر مجموعه ۳ تا ۱۰ فریم و در بخش مجموعه بلندمدت ۲۴ تا ۳۰ فریم است.
تمامی عکس‌های ارسالی (چه به عنوان تک‌عکس و چه به عنوان یک عکس در یک مجموعه) می‌بایست دارای زیرنویس (حداکثر ۷۰۰ کاراکتر) باشند و همراه با مجموعه عکس‌ها نیز باید عنوان و استیتمنت مجموعه (حداکثر ۲۰۰۰ کاراکتر) ارسال شود.
در ششمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران، محمود کلاری، رضا معطریان، پیمان هوشمندزاده،‌ علی آقاربیع و روح‌اله وحدتی آثار این مسابقه را داوری می‌کنند و برگزیدگان هر یک از بخش‌ها، «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» را دریافت خواهند کرد.
عکاسان علاقه‌مند به شرکت در این رقابت می‌توانند با مطالعه کامل متن فراخوان و رعایت قوانین ذکر شده،‌ از طریق سایت رسمی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی به آدرس https://ippoy.iranphotojournalists.com ثبت‌نام و آثار خود را ارسال کنند.
.
لینک کوتاه | doorbin.net/news/GvqA0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.