تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «رژان»

rang

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره بین‌المللی عکس «رژان» تا ساعت ۲۴ روز جمعه ششم تیر ماه تمدید شد.

به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره بین‌المللی عکس «رژان»، موضوعی که برای سومین دوره این جشنواره در نظر گرفته شده «رنگ» است که آثار در دو بخش اصلی با موضوع رنگ و بخش ویژه با موضوع سفید به رنگ برف به رقابت گذاشته می‌شوند.

همچنین بر خلاف بخش اصلی جشنواره که تمام موضوعات مرتبط با «رنگ» از عینی‌‌ترین تا انتزاعی‌ترین تصاویر را در بر می‌گیرد، در بخش ویژه تنها آثاری پذیرفته می‌شوند که برف را به عنوان نمادی از رنگ سفید به تصویر کشیده باشند.

در بخش اصلی این جشنواره به ۷ عکاس برگزیده، نشان جشنواره، لوح تقدیر و ۵۰۰ یورو جایزه نقدی اهدا خواهد شد و در بخش ویژه هم به ۲ عکاس برگزیده، نشان جشنواره، لوح تقدیر و ۵۰۰ یورو جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

همچنین برگزارکننده با هدف کمک به اقتصاد هنر، آثار راه‌یافته به نمایشگاه را در معرض فروش خواهد گذاشت و درآمد حاصل از فروش آثار را پس از کسر هزینه های گالری، به هنرمند صاحب اثر پرداخت خواهد شد.

به تمام هنرمندانی که آثارشان برای نمایشگاه برگزیده می‌شود گواهی شرکت و کتاب نمایشگاه اهدا خواهد شد و بابت امتیاز نمایش و چاپ آثار در کتاب و انتشارات مربوط به جشنواره، به تک‌عکس‌ها و مجموعه عکس‌های راه‌یافته به نمایشگاه به ترتیب مبلغ ۲۵ و ۷۵ یورو پرداخت خواهد شد.

شرکت در این جشنواره برای همه علاقمندان و انتخاب ژانر آثار آزاد است و هر عکاس می‌تواند ۱۰ تک عکس و یک مجموعه عکس (شامل ۲ تا ۷ عکس) در بخش اصلی و ۵ تک عکس و یک مجموعه عکس (شامل ۲ تا ۷ عکس) در بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

دریافت آثار تنها از طریق سایت جشنواره به نشانی www.rojanephf.comامکان‌پذیر است و آثار باید با حجم کمتر از ۵۰۰ کیلوبایت بر روی سایت جشنواره بارگذاری شوند.

ریکاردو زیپولی، خسرو سینایی، عباس کوثری، پیمان هوشمندزاده و مهدی مقیم‌نژاد داوری سومین دوره جشنواره بین‌المللی جشنواره عکس رژان را بر عهده خواهند داشت.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره، ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۳ است و نمایشگاه پایانی این جشنواره نیز نهم تا چهاردهم شهریور ۱۳۹۳ در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.