فراخوان مسابقه «دریچه زیبایی ها»

akasi

فراخوان مسابقه عکاسی «دریچه زیبایی ها» به منظور ثبت جاذبه های منطقه ۵ با دوربین های تلفن همراه شهروندان از سوی مدیریت فرهنگی هنری این منطقه منتشر شد.

مسابقه عکاسی «دریچه زیبایی ها» با موضوعاتی همچون اماکن مذهبی (مساجد، زیارتگاه ها ، سقاخانه و …)، معماری شهری (پارک ها و مناظر طبیعی، میادین، معابر، میراث فرهنگی و …)، گردشگری (مناظر طبیعی، آبشارها، گونه های گیاهی و …)، آئین مهرورزی (کمک به سالمندان، امدادگری و …)، آئین شهروندی (زباله، پل عابر پیاده، خط عابر پیاده، علائم رانندگی و …)، رویکردهای فرهنگی (پوشش، فرهنگ مطالعه کتاب و کتاب خوانی و …)، خانواده (آداب و رسوم، اعتقادات و … ) برگزار می شود.

در این فراخوان بر موضوعاتی همچون ارائه منظر و دیدی نو و خلاقیت در ثبت تصویر از جاذبه های منطقه ۵، عدم ویرایش عکس ها با فتوشاپ و سایر ویرایشگرهای عکس، عدم پذیرش عکس های ارسالی با دوربین های حرفه ای، توجه ویژه داوران به خلاقیت شرکت کنندگان با توجه به محدودیت های گوشی های همراه در ثبت عکس تاکید شده است.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه تا ۲۲ تیر مهلت دارند حداکثر ۱۰ اثر را به همراه نام و نام خانوادگی، مکان و زمان دقیق تصویر به ثبت رسیده و شماره تماس به آدرس ایمیل Darecheh93@gmail.com ارسال کنند. مراسم اختتامیه این مسابقه، ششم شهریور برگزار می شود و«رسول اولیازاده»، «احمد نصیر پور» و «محمد بابایی»، داوران آن را تشکیل می دهند.

به ۱۰ نفر از برگزیدگان، جوایزی به ارزش ۲ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد؛ همچنین حداکثر ۴۰ اثر به نمایشگاه راه خواهد یافت که به هر یک از این آثار ۵۰۰ هزار ریال به همراه گواهی حضور و آثار راه یافته به نمایشگاه نیز ارائه می شود.

همچنین آثار برگزیده در سایت خانه عکاسان و پرتال سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.

۱ یک نظر

  1. محمدی

    این شرط عدم پذیرش عکس های ارسالی با دوربین های حرفه ای خیلی مسخره و غیر حرفه ایه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.