نمایش هاشم شاکری در شهر سئول

10473791_10201144077524547_1370390300_n

هاشم شاکری که چندی پیش به همراه تیمی ایرانی در ادامه ی برنامه ی تبادل  فرهنگی بین دو کشور ایران و کره ی جنوبی، به این کشور سفر کرده بود ، نمایشگاه عکسی را با عنوان ” ایران، هویت چندپاره” در پایتخت این کشور برگزار خواهد کرد.
این نمایشگاه، شامل  ۱۲قطعه عکس در ابعاد  ۴۵*۳۰ ، ۴ قطعه عکس در ابعاد ۴۰*۴۰ و یک قطعه عکس در سایز ۷۰*۵۰ خواهد بود.  همچنین چهار مجموعه عکس با عناوین ” خلسه” ، “ایران، هویت چند پاره ” ، شکست ناپذیر” و ” محرم” به صورت مولتی مدیا به نمایش در می آیند. این برنامه با نقد و بررسی عکسها همراه  خواهد بود.
اجرای دو پرفورمنس با موضوع  آیین های سنتی ایران و کوش نامه، منظومه ا ی حماسی –اساطیری به زبان فارسی که در  قرن ششم هجری توسط ایرانشاه بن ابی الخیر سروده شده است،به کارگردانی جانگجو کیم و حامد زحمتکش از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهند بود. حامد زحمتکش، ارغوان راستی و هاشم شاکری هنرمندان ایرانی هستند که با همکاری سایر بازیگران کره ای اجرای این دو پرفورمنس را برعهده خواهند داشت.
این نمایشگاه با همکاری مشترک کمپانی تئاتر “مید د ورلد اور تئاتر” با مدیریت خانم جانگجو کیم و کمپانی فرانسوی ” ل فرنچ کد” در راستای  معرفی فرهنگ و هنر ایران ، برگزار خواهد شد.
افتتاحیه ی این نمایشگاه روز ۱۳ جون ساعت ۷ بعد از ظهر  در کافه گالری بانجول شهر سئول خواهد بود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.