مدیر جدید دوربین.نت مشخص شد

P1010709

در جلسه هیات مدیره دوربین.نت مدیر جدید این سایت مشخص شد.

در جلسه شب گذشته هیات مدیره دوربین.نت برای انتخاب مدیر جدید این سایت، احسان رافتی برای سومین بار متوالی برای دو سال آینده مدیر دوربین.نت شد.

در این جلسه که ساعت ۲۰ شروع و نزدیک به ساعت ۲۴ به اتمام رسید ابتدا مشکلات و انتقادات به دوربین.نت مطرح شد و اعضا به بررسی آن‌ها پرداختند و قرار شد در جلسه بعدی راه‌کاری آن نیز توسط اعضای هیات مدیره پیشنهاد و بررسی شود. در انتها نیز رای‌گیری انجام شد و تمام اعضای هیات مدیره دوباره احسان رافتی را انتخاب کردند و قرار شد در جلسه بعدی برنامه‌های دوساله آینده دوربین.نت توسط مدیر جدید اعلام شود تا با تصویب آن در هیات مدیره نهایی شود.

به نام خدا

در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ جلسه هیات مدیره دوربین.نت در دفتر دوربین.نت جهت انتخاب مدیر آژانس عکس دوربین.نت تشکیل گردید که در پایان ضمن تشکرو قدردانی از آقای احسان رافتی برای دو سال آینده نیز ایشان با اکثریت آرا مجددا انتخاب گردید امیدوارم طبق روال گذشه با به کارگیری از نیروهای توان‌مند و خلاقیت‌های خود باعث رونق بیشتر دوربین.نت بشوند.

اعضا

حمیدرضا معدنی، منصور ملکی، محمد نوروزی، سیاوش حبیب‌الهی و احسان رافتی

P1010694

P1010710

P1010713

IMG_20140611_000208

عکس ها : حجت عطایی

اشتراک گذاری

۲ یک نظر

  1. arefifard

    با عرض سلام وخسته نباشید بابت تمامی زحمتهای گذشته اقای رافتی و با تبریک انخاب دوباره ایشان به این سمت برای دو سال اینده برایشان ارزوی موفقیت فراوان را دارم

  2. احمد تاجی

    با سلام جناب آقای رافعتی انتخاب مجدد شما را صمیمانه تبریک میگویم . احمد تاجی – شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.