نخستین گام سیزدهمین دوسالانه ملی عکس ایران برداشته شد

سیزدهمین دوسالانه ملی عکس ایران، دی ماه سال جاری در موزه هنرهای معاصر تهران برپا خواهد شد. در توافقنامه ای میان انجمن عکاسان ایران و مرکز هنرهای تجسمی مقرر شده بود دوسالانه سیزدهم در نیمه دوم سال ۹۳ برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسان ایران، کیفیت و سطح برگزاری سیزدهمین دوسالانه ملی عکس ایران در سومین جلسه‌ مجید ملانوروزی مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی و مسعود زنده روح کرمانی، رئیس هیات مدیره انجمن عکاسان ایران مورد بررسی و تایید نهایی قرار گرفت. در این جلسه موزه هنرهای معاصر تهران به محل برگزاری دوسالانه عکس اختصاص یافت.

همچنین زمان برگزاری این رویداد نیز دیگر موضوع اصلی مطرح شده در نشست های پیشین اعضای هیئت مدیره انجمن و مرکز هنرهای تجسمی بود. این در حالی است که در نخستین جلسه اعضای هیات مدیره انجمن عکاسان با مرکز هنرهای تجسمی در اردیبهشت سال جاری پیشنهاد شده بود دوسالانه ملی عکس ایران، نیمه دوم سال جاری در مکان موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شود که طی توافقات انجام شده زمان آن نیز در سومین جلسه مشخص و ۱۸ دی ماه تا ۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۳ برای نمایش آثار راه یافته، برگزاری جلسات سخنرانی، ارائه مقالات و برگزاری کارگاه های تخصصی دوسالانه درنظر گرفته شد.

دومین گام انجمن در طی روزهای آینده انتخاب دبیر دوسالانه، معرفی اعضای شورای هنری و برنامه ریزی، تدوین آیین نامه و سپس انتشار فراخوان در تیرماه خواهد بود.

nipslogo

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.