جایزه عکس پرتره ۲۰۱۴ فراخوان داد

فراخوان جایزه عکس پرتره ۲۰۱۴ Taylor Wessing، که با حمایت و همکاری موسسه ای حقوقی به همین نام و توسط نشنال پرتره گالری لندن برپا می شود، منتشر شد.

به گزارش روز دوشنبه انجمن عکاسان ایران این مسابقه یکی از مهم ترین رقابت های عکاسی بین المللی است که به طور تخصصی به ژانر پرتره می پردازد. جایزه اصلی این مسابقه ۱۲ هزار پوند وجه نقد است. همچنین هیات داوران مجاز است بنا به صلاحدید خود به تعدادی از عکاسان هم جایزهٔ نقدی اهدا کند. این هیات در دورهٔ گذشته چهار عکاس را واجد این جایزه تشخیص داده بود. همچنین تمامی شرکت کنندگان زیر ۳۰ سال نیز به طور خودکار در رقابتی برای تصاحب جایزهٔ John Kobal New Work به مبلغ ۴ هزار پوند به همراه یک قرارداد کاری برای عکاسی پرتره از یکی از چهره های مطرح صنعت سینمای بریتانیا شرکت داده خواهند شد.

نمایشگاه آثار برگزیده ۲۲ آبان تا ۳ اسفند ۹۳ در محل نشنال پرتره گالری لندن برپا خواهد شد و سپس در قالب توری ویژه در برخی شهرهای دیگر بریتانیا هم به نمایش درخواهد آمد.

نشنال پرتره گالری لندن از سال ۱۸۵۶ تاسیس شده و از اعتبار زیادی در عرصه هنرهای تجسمی در اروپا برخوردار است، نمایش هر اثری در آن می تواند یکی از نقاط عطف کارنامه حرفه ای هر هنرمندی محسوب شود.

این گالری معتبر به طور تخصصی به شاخه هایی از هنرهای تصویری می پردازد که به ژانر پرتره مربوط هستند.

منبع: ایرنا

81186260-5734491

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.