«چهارمین اردیبهشت»؛ به یاد «معصومه سیحون»

نمایشگاه به یاد هنرمندی برپا شده که نقاشی می کرد و به رنگ سفید علاقه مند بود. به همین دلیل هم هست که در همه عکس ها می توان المانی از رنگ سفید را مشاهده کرد.

به گزارش دوربین.نت، «چهارمین اردیبهشت»، عنوان نمایشگاهی از آثار عکاسی است که به یاد مرحوم «معصومه سیحون»؛ هنرمند نقاش در نگارخانه سیحون برپا شده است.

در «چهارمین اردیبهشت»، که مسئولیت جمع آوری آثار آن توسط «سیف الله صمدیان» و «نادر داوودی» صورت گرفته، ۲۵ عکاس حضور دارند. در این نمایشگاه می توان آثار افرادی مانند رضا کیانیان، سیف الله صمدیان، رضا دقتی، صادق تیرافکن، بابک کاظمی، عبدالرضا نیکو، علی رهبر، آرمان استپانیان، جمشید بایرامی، محسن راستانی، نادر داوودی، آلفرد یعقوب زاده، نصرالله کسراییان، کامران عدل، کاوه گلستان، رضا میلانی، محمود کلاری، فتانه دادخواه، آزاده اخلاقی، مهران مهاجر، شهریار توکلی، محمد فرنود، مجید بهشتی، صمد قربان زاده و رومین محتشم را مشاهده کرد.

گفتنی است «معصومه سیحون»؛ هنرمند نقاش، سال ۱۳۱۳ در رشت متولد شد و در سال ۱۳۴۵ با یاری همسرش، هوشنگ سیحون، گالری سیحون را تاسیس کرد. وی در سال ۱۳۸۹ درگذشت.

برای بازدید از عکس ها می توانید تا ۱۴ خرداد (بجز دوشنبه ها) به نگارخانه سیحون واقع در خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره ۱۱ مراجعه کنید.

Copy+of+930216_1[2c3691c8ef638ace5be9febe3506048f]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.