راه یافتگان به بخش نهایی جشنواره هلال و رسانه

logo

رئیس جشنواره هلال و رسانه از برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره هلال و رسانه در روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، وحید رحمتی با بیان اینکه جشنواره هلال و رسانه با رویکرد توجه بیشتر به قدرت رسانه در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در برخورد با حوادث و سوانح برگزار شده است، گفت: ارتباط قوی تر با رسانه ها برای پیشبرد ماموریت های والای جمعیت هلال احمر، از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

رحمتی با اشاره به فراخوان این جشنواره که در اواخر اسفند ماه اعلام شد، افزود: این جشنواره در ۴ قالب اصلی شامل رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری، تصویری و داستان برگزار شده که علاقه مندان و اهالی رسانه می توانستند تا پنجم اردیبهشت ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

رئیس جشنواره هلال و رسانه با ذکر این نکته که تا پایان مهلت دریافت آثار، ۳۴۲ اثر از سراسر کشور در بخش های مختلف جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است، گفت: تمامی این آثار توسط هیأت داوران متشکل از آقایان رضا رفیع روزنامه نگار و طنزپردار، علی درستکار کارشناس رسانه، مسعود فراستی منتقد، فاضل نظری نویسنده و شاعر، داریوش محمدخانی عکاس مورد داوری قرار گرفته است.

وحید رحمتی با بیان اینکه تمامی این آثار توسط هیأت داوران مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته، افزود: برخی از آثار بدلیل اینکه خارج از چارچوب تعیین شده در فراخوان بودند از چرخه داوری خارج شدند و در نهایت تعداد ۷۲ اثر به بخش نهایی راه یافتند که از بین این آثار روز ۲۴ اردیبهشت از ۳ اثر برتر هر بخش تقدیر بعمل خواهد آمد.
گفتنی است براساس اعلام هیأت داوران جشنواره هلال و رسانه، در قالب مکتوب در بخش خبر: مهدی بی باک، مژگان انصاری، معصومه علیزاده و طیبه مقدم، در بخش گزارش: مهدی عسگری، فاطمه بیات، علی رمضان پور، پریسا زمانی، مهدی رفائی، میلاد صمیمی نعمتی، مریم وادی پور، وحید تفریحی، صدیقه حسینی، مژگان انصاری، فاطمه آستانی، محسن خسروجردی، نازیلا مهدیانی، در بخش مصاحبه: پریسا زمانی، علی البرزی، علی رمضان پور، فاطمه بیات، فاطمه احمدزاده، مریم زنگنه، مژگان انصاری، مریم وادی پور، محبوبه بابارحیم و سید محمدعلی ابوطالبی و در بخش مقاله و یادداشت: مریم زنگنه، شهرام نیکویان و محتبی محمودی مهماندوست موفق به راهیابی به بخش پایانی جشنواره هلال و رسانه شدند.

همچنین در قالب رسانه های دیداری و شنیداری: محمد رضایی، امیر اصلانخانی، جواد سلیمانی، ندا حسینی، عاطفه میرسیدی، فاطمه شهبازی، محمد زندی فر، مهدی نجف پور و مریم محمدی نیز به بخش پایانی این جشنواره راه یافتند.

در قالب تصویری در بخش گزارش تصویری: جواد رضایی، صادق چناری، بهروز خسروی، محمد حسن زاده، مرتضی رفیع خواه، مصطفی کاظمی، امید وهاب زاده، نامدار بابایی، علی احمدی نیا، فرج صمدی، محمد خوش نشین و مرتضی امین الرعایایی.

در بخش تک عکس نیز : احمد اصلانی، میلاد صمیمی نعمتی، مرتضی امین الرعایایی، شهرام نیکویان، به بخش داوری نهایی جشنواره هلال و رسانه راه یافتند.

در قالب داستان نیز آریا معصومه، سپیده شراهی، صبا سلمان زاده، لیلا باقری و مریم حاجیلو موفق به راهیابی به بخش نهایی جشنواره هلال و رسانه شدند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.