خانواده شهدا قاب عکس خاطره‌هایشان را به نظاره می‌نشینند

دبیر دومین جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» اعلام کرد مراسم اهدای جوایز به آثار برتر این جشنواره امروز ۱۶ اردیبهشت در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

محسن محمدی دبیر دومین جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه این مجموعه عکس‌ها با محوریت پاسداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس داوری شد، اظهار کرد: از تعداد ۲۶۰۰ عکس ارسالی به بخش حرفه‌ای ۷۵ فریم عکس برتر برای حضور در نمایشگاه انتخاب شده است.

وی افزود: ۷۵ عکس برتر از ۵۰ عکاس در بخش حرفه‌ای دومین جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» در گالری عکس خانه هنرمندان و موزه شهدا به نمایش در می‌آید.

محمدی با اشاره به اینکه عکس‌های انتخاب شده برشی از نیمه پنهان زندگی خانواده‌های شهدا است، تاکید کرد: انتخاب این عکس‌ها با نگرش جدیدی صورت گرفته است و خانواده‌های معظم شهدا و مردم وفادار به آرمان‌های شهدا این بخش را به نظاره خواهند نشست.

دبیر دومین جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» بیان کرد: برگزاری این جشنواره بهانه‌ای برای گرامیداشت یاد شهیدان و زنده نگه داشتن خاطره آنان و همراه شدن با لحظه‌های ناب خلوت پدران و مادران با فرزندان شهیدشان است و امیدواریم بتوانیم برای ثبت این لحظات و ماندگاری این صحنه‌های تکرار نشدنی در ثواب جهاد شهیدان شریک باشیم.

وی تاکید کرد: در بخش حرفه‌ای جشنواره سه هنرمند عکاس به عنوان نفرات برتر و ۵ عکس نیز شایسته تقدیر انتخاب شده‌اند. در بخش شهروندی نیز ۱۰ عکس برتر توسط داوران انتخاب شده که مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. همچنین در مراسم اختتامیه بر اساس رای مردم عکس منتخب مردم در بخش شهروندی نیز معرفی خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: متولی برگزاری این جشنواره شبکه تصویر است که در این دوره با حمایت اداره امور ایثارگران شهرداری تهران، خبرگزاری تسنیم و فرهنگسرای سرو دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی را برگزار می‌کند.

گالری عکس‌های دومین جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» از امروز تا ۲۰ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز در موزه شهدا واقع در خیابان طالقانی به نمایش گذاشته می‌شود.

 ghabhaye-beheshti_92_2_thumb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.