نمایشگاه عکس انجمن عکاسان در هفته تئاتر

نمایشگاه عکسی از آثار نمایشی سال ۹۲ به مناسبت بزرگداشت هفته روز جهانی تئاتر در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

ابراهیم حسینی، رییس هیات مدیره انجمن عکاسان خانه تئاتر در گفت‌و‌گویی با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: انجمن عکاسان از سال ۸۶ نمایشگاه عکسی را برای هفته روز جهانی تئاتر برگزار کرده است و امسال هم نمایشگاهی که شامل حدود ۴۰ عکس از آثار نمایشی سال ۹۲ است در خانه هنرمندان از سوی انجمن عکاسان خانه تئاتر برگزار می‌شود.

او درباره این نمایشگاه توضیح داد: این نمایشگاه از ۷ تا ۱۴ اردیبهشت در طبقه دوم خانه هنرمندان برپا می‌شود. آثار این نمایشگاه شامل حدود ۴۰ عکس رنگی و سیاه و سفید است. سعی شده است که تقریبا از هر نمایش سال گذشته حداقل یک عکس حضور داشته باشد.

رییس هیئت مدیره خانه تئاتر با اشاره به برنامه‌های جنبی انجمن عکاسان برای هفته روز جهانی تئاتر گفت: ۱۴ اردیبهشت مراسمی با عنوان «شب عکاس» را برای اهدای جوایز برگزار خواهیم کرد که در آن گزارش تصویری از فعالیت‌های یک ساله انجمن عکاسان پخش می‌شود و در بخش‌هایی دیگر از سه یا چهار عکاس فعال در سال گذشته تقدیر می‌شود. همچنین در این مراسم به یک عکاس پیشکسوت مدالیوم خانه تئاتر اهدا خواهد شد.

وی افزود: امسال طرح دیگری هم به عنوان جایزه منتخب از نگاه مردم خواهیم داشت که در آن اثری که بیشترین رای را توسط مخاطبان کسب کند در مراسم روز پایانی این جایزه را به خود اختصاص خواهد داد.

حسینی اعلام کرد که نمایشگاه عکس انجمن عکاسان امسال اسپانسر دارد.

حسینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به برخی تغییرات در قوانین انجمن عکاسان خانه تئاتر عنوان کرد: انجمن عکاسان خانه تئاتر در قانون جدید امسال خود محدودیتی را برای حضور و فعالیت عکاسان در انجمن نخواهد داشت. پیش از این قانون انجمن به گونه‌ای بود که هر سال حداکثر پنج عکاس می‌توانستند به انجمن وارد شوند، اما الان دیگر چنین محدودیتی وجود ندارد و درِ انجمن عکاسان به روی همه عکاسان باز است.

رییس هیئت مدیره انجمن عکاسان خانه تئاتر ادامه داد:‌ بر طبق قانون جدید دیگر، اگر هر عکاسی سه مورد اخطار دریافت کند فعالیتش از سوی هیئت مدیره انجمن تعلیق می‌شود.

منبع: ایسنا

Amir+kholoosi-16-24

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.