فراخوان اکسپوی عکس آپادانا

گالری آپادانا، اولین اکسپوی عکس آپادانا را برگزار می‌کند. بر این اساس، هنرمندان از تاریخ انتشار فراخوان تا ۱۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند آثارشان را به دبیرخانه اولین اکسپوی عکس آپادانا ارسال کنند.

 apadana

مقررات شرکت در اولین اکسپوی عکس آپادانا به این شرح است:

– هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۳ عکس برای شرکت در اکسپوی عکس آپادانا ارسال نماید.

– ابعاد عکس‌های ارسالی می‌بایست با طول ۱۰۰۰پیکسل، رزولیشن ۷۲ و حجم کمتر از ۳۰۰ کیلوبایت باشد.

– سوژه عکس‌ها آزاد (به جز عکاسی طبیعت) است  و عکاسانی که از سوژه انسانی در عکس‌های  خود استفاده کنند، در اولویت خواهند بود.

– هنرمندان علاقمند به شرکت در این اکسپو می‌توانند با مراجعه به سایت www.apadanagallery.com در صفحه اختصاصی «اکسپوی عکس آپادانا» فرم شرکت در اکسپو را پرکرده و آثارشان را در سایت آپلود کنند.

– شرکت در این فراخوان برای عکاسان حرفه‌‎ای از هر شهر یا کشوری، آزاد است و هزینه ورودی دریافت نمی‌شود.

– آخرین مهلت شرکت در فراخوان و ارسال عکس، ساعت ۱۲ شب ۱۰ اردیبهشت ماه خواهد بود و این زمان تمدید نخواهد شد.

– آثار، توسط کارشناسان اولین اکسپوی عکس آپادانا داوری و لیست عکس‌های راه یافته به نمایشگاه در سایت اولین اکسپوی عکس آپادانا اعلام خواهد شد.

–  قیمت آثار راه یافته به نمایشگاه توسط کارشناسان اولین اکسپو آپادانا و با پیشنهاد صاحب اثر تعیین می‏گردد و گالری آپادانا ۳۰ درصد از فروش اثر (کمیسیون گالری) را کسر خواهد کرد.

– سایز عکس‌های انتخاب شده جهت نمایشگاه  حداقل ۷۰×۵۰ و حداکثر ۱۸۰×۱۲۰ است.

– آثار راه یافته به نمایشگاه اولین اکسپوی عکس آپادانا، بر روی پارچه بوم (canvas)  یا کاغذ عکس، به انتخاب هنرمند، توسط دبیرخانه  اکسپو عکس آپادانا، چاپ و هزینه آن از صاحب اثر دریافت خواهد شد.

– آثار پذیرفته شده اولین اکسپوی عکس آپادانا از  ۱۹ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ در گالری آپادانا به نشانی اصفهان، خیابان اپادانا دوم، کوچه لاله، پلاک ۲۵ به نمایش و فروش گذاشته خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن: ۶۴۱۳۰۰۲-۰۳۱۱ تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.