مترسک ها به گالری زیرزمین دستان می روند

مزارع، جایگاه آن ها است. در مزارع می ایستند تا پرندگان را از محصولات دور نگه دارند، مترسک ها اما این بار در یک پروژه هنری به کویر رفته اند و حالا هم قرار است به گالری زیرزمین دستان بروند.

به گزارش دوربین.نت، «مریم سالور»، هنرمندی است که مجسمه هایش را به کویر برده. او پروژه مترسک خود را ۱۲ سال پیش آغاز و سه سال پیش هم در این زمینه نمایشگاهی برگزار کرد. این نمایشگاه، «کمی هوای تازه» نام گرفت و همراه با آثار نقاشی و عکس هایی از مجسمه ها در اندازه های کوچک در ژنو به نمایش درآمد.

سالور پس از این نمایشگاه تصمیم گرفت تا از مترسک ها در کویر و دریاچه نمک عکاسی کند.

حالا قرار است ۱۶ قطعه از این عکس ها را  که در اندازه های ۹۰ در ۷۵ سانتی متر قرار دارند، در نمایشگاهی با عنوان «مترسک» در معرض نمایش قرار دهد. وی روی عکس ها کلاژ کار کرده و عکس هایی برجسته را ایجاد کرده است.

سالور را به عنوان مجسمه ساز و سفالگر می شناسند، دبیری هشتمین دو سالانه هنر سفال و سرامیک و آبگینه معاصر ایران، برخی از فعالیت هایی است که در کارنامه هنری اش قرار گرفته.

نمایشگاه آثار وی از اول اردیبهشت به مدت سه روز در گالری زیرزمین دستان برپا می شود. گالری زیرزمین دستان در خیابان فرشته، خیابان بیدار، شماره ۶ قرار دارد.

13920602000311_PhotoL

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.