نمایشگاه سیدعلی حسینی‌فر در سبزوار

sabz
در این نمایشگاه ۵۰ قطعه عکس سیاه و سفید و رنگی با موضوع آزاد، در دو گرایش مستند اجتماعی و طبیعت حاصل تلاش یازده ساله سیدعلی حسینی فر جهت نمایشگاه و فروش، ارائه خواهد گردید.

سیدعلی حسینی فر متولد آخرین روز بهار ۱۳۶۱ در سبزوار می باشد. وی فوق لیسانس مهندسی ژنتیک و اصلاح دام  خود را از دانشگاه فردوسی اخذ کرده  و عکاسی را زیر نظر اساتیدی چون داریوش اورانوس بخت، حمیدرضا گیلانی فر، ابراهیم بهرامی و کیارنگ علایی آموخته است. حسینی فر مدرس مرکز آموزش سینمایی و سمعی – بصری سروش خراسان، و دانشگاه فردوسی مشهد بوده و تا کنون ۵ کارگاه آموزشی عکاسی، و ویرایش عکس را برگزار کرده است، و سابقه داوری در ۴ مسابقه عکاسی در کارنامه او به چشم میخورد.

در زمان برگزاری نمایشگاه ۲ کارگاه آموزشی رایگان برگزار خواهد گردید:

کارگاه اول ویژه آشنایی عموم بازدید کنندگان با دوربین ها و تجهیزات حرفه ای عکاسی خواهد بود.
کارگاه دوم ویژه آشنایی عکاسان با “بوکه و استفاده موثر از آن در خلق عکسهای زیبای خلاقانه و پرتره های محیطی” برگزار خواهد شد.

همچنین در زمان برگزاری این نمایشگاه، مسابقه عکاسی با موضوع آزاد با موبایل و دوربین های کامپکت با هدف شناسایی و استعداد یابی، نوجوانان و جوانان مستعد شهرستان برگزار خواهد گردید. و برندگان به صورت رایگان در کلاسهای آموزش عکاسی حضور خواهند یافت.

افتتاحیه : پنج شنبه ۱۵ اسفندماه، ساعت ۱۸

از علاقمندان دعوت می‌گردد تا از تاریخ ۱۵ الی ۲۵ اسفند ماه، هر روزه از ساعت ۹ الی ۱۳ – ۱۶ الی ۲۲ از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

مکان : سبزوار میدان نجار آباد، دانشگاه فناوری های نوین، روبروی کوچه انقلاب ۶ (نگارخانه اسرار سابق)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.