نمایشگاه و کارگاه ابراهیم حقیقی در رشت

rasht

دوم تا هشتم اسفند۹۲ ، خانه فرهنگ گیلان میزبان آثار ارزشمند عکاسی آقای  ابراهیم حقیقی، هنرمند برجسته‌ی کشورمان خواهد بود.
در این نمایشگاه ۲۰ قطعه عکس در ابعاد ۹۰ × ۳۰ با موضوع طبیعت و با عنوان «در ستایش زمین گیلان» در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
ابراهیم حقیقی متولد ۱۳ مهر ۱۳۲۸ تهران و فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۴ است. وی در طی سال‌ها فعالیت خود را در بخش‌های مختلف طراحی صحنه فیلم وسریال، تیتراژ فیلم‌های سینمایی، مدیریت هنری و طراحی جلد کتاب، ساخت فیلم، طراحی پوستر، عکاسی، نقاشی و … متمرکز کرده‌است.
در طول برپایی این نمایشگاه برای بالا بردن تجربیات هنرمندان گیلانی، کارگاه یک روزه‌ای در تاریخ ۹۲/۱۲/۳ در محل خانه و با حضورعلاقمندان فیلمساز، گرافیست و عکاس (حداکثر۲۰نفر) برگزار خواهد شد. کارگاه در دو مرحله صبح و عصر ( ۱۲-۹ و ۲۰-۱۶ ) برپا می‌شود و دوستان پذیرفته شده پس از اطلاع از موضوع کارگاه ، که صبح همان روز به سمع آنان خواهد رسید و با راهنمایی‌های ابراهیم حقیقی پیرامون موضوع، تا ساعت ۴ عصر فرصت دارند آثار تهیه شده‌ی خود را اریه دهند.
آثار منتخب در طول برپایی نمایشگاه از طریق مولتی مدیا به نمایش گذاشته خواهند شد.
هزینه‌ی شرکت در کارگاه ۵۰۰/۰۰۰ ریال بوده و علاقمندان گیلانی  برای ثبت نام باید  رزومه‌ی هنری خود را به همراه شماره تماس تا تاریخ ۹۲/۱۱/۲۶ به آدرس ایمیل خانه فرهنگ گیلان ارسال کنند
داشتن دوربین عکاسی و لپ تاپ الزامی است .
+ اطلاعات بیشتز
سید حسین حدائقی ۰۹۱۱۱۳۲۲۲۴۵
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.