۴نمایشگاه در جشنواره “فرهنگ، رسانه و جهانی شدن”

4namayeshgah
دبیر اجرایی نخستین جشنواره “فرهنگ، رسانه و جهانی شدن” با اشاره به برگزاری این جشنواره در مشهد از به نمایش در امدن مجموعه‌هایی عکس از “سعید کیائی”، “اسماعیل حق‌پرست”، منتخب سایت جهانی مستند اجتماعی (سوشیال داکیومنتری) در سال ٢٠١٢، “مرتضی نیکوبذل”، عکاس رویترز و “فاطمه بهبودی”، راه‌یافته به بنیاد وردپرس فوتو، خبر  داد.

فاطمه علویان دبیر اجرایی این جشنواره  اظهار کرد: نخستین جشنواره “فرهنگ، رسانه و جهانی شدن” به همت معاونت دانشجویی-فرهنگی مرکز علمی کاربردی و فرهنگسرای جهاد دانشگاهی واحد مشهد از تاریخ ۱۳ تا ۱۸ دی ماه در محل مجتمع شریعتی جهاد دانشگاهی مشهد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره شامل چهار بخش عکاسی، سینما، موسیقی و صنایع دستی است، خاطرنشان کرد: در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه (ساعت ۱۹- .۱۷) فیلم “خرس” با حضور خسرو معصومی، نویسنده و کارگردان آن نمایش داده خواهد شد.

 علویان به حضور عکاسان کشور در بخش عکس این جشنواره اشاره کرد و افزود: در نمایشگاه عکس این جشنواره مجموعه‌هایی از سعید کیائی، اسماعیل حق‌پرست، منتخب سایت سوشیال داکیومنتری در سال ٢٠١٢، مرتضی نیکوبذل، عکاس رویترز و فاطمه بهبودی، راه‌یافته به بنیاد وردپرس فوتو، در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 وی برگزاری دو کارگاه آموزش عکاسی با عنوان “ساخت واقعیت در عکاسی نو”  توسط اسماعیل حق پرست و “سوژه‌یابی و ارائه جهانی” توسط سعید کیایی را در روز شنبه ۱۴ دی ماه از ساعت ۱۸- ۱۶ و ۲۰- ۱۸ از دیگر برنامه‌های این جشنواره در بخش عکاسی عنوان کرد.

 دبیر اجرایی نخستین جشنواره “فرهنگ، رسانه و جهانی شدن” بیان کرد: روز یکشنبه ۱۷ دی ماه نیز جلسه نقد و بررسی “موسیقی و جهانی شدن” با حضور اساتید برجسته موسیقی ایران از جمله استاد عثمان محمدپرست، نوازنده دوتار، استاد علی‌اکبر بهاری، نوازنده سُرنا و استاد مجتبی قیطاقی، پژوهشگر موسیقی مقامی برگزار می‌شود.

 علویان ادامه داد: کارگاه آموزشی صنایع دستی(سفالگری، قالی‌بافی و چرم‌دوزی) نیز در تاریخ ۱۸ دی ماه در دو نوبت صبح(۱۳- ۹) و عصر(۱۹- ۱۵) برگزار خواهد شد.

 دبیر اجرایی نخستین جشنواره “فرهنگ، رسانه و جهانی شدن” با اشاره به اینکه گشایش این جشنواره ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۳ دی ماه در محل نگارخانه فردوسی جهاد دانشگاهی مشهد خواهد بود، از تمام علاقمندان برای حضور در این جشنواره و کارگاه‌های آموزشی آن دعوت کرد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.