دایا سیستم با OMD الیمپوس در فوتکس

omd

 

شرکت دایا سیستم نماینده دوربین‌های الیمپوس در ایران در نمایشگاه فوتکس حضور دارد.

امیرحسین شمس‌زاده مدیرشرکت دایا سیستم با اعلام این خبر به دوربین.نت افزود : شرکت دایا سیستم امسال با معرفی و نمایش دوربین‌های قدرتمند و بی‌نظیر OMD در نمایشگاه فوتکس شرکت می‌کند.

دوربین OMD EM-5 برترین دوربین جهان در  نظرسنجی سایت Dpreview در سال ۲۰۱۲ انتخاب شد. +

المپوس OM-D E-M5 تلاش دیگری از این کمپانی برای تلفیق طراحی کلاسیک دوربین‌های قدیمی، با امکانات پیشرفته‌ی دوربین‌های دیجیتال امروزی می‌باشد. این دوربین از نظر ظاهری خیلی شبیه به دوربین‌های آنالوگ SLR سری OM خود کمپانی المپوس است. EM5 در حقیقت از رده‌ی دوربین‌های بدون آینه با لنز قابل تعویض این کمپانی است که پیش از این از سری PEN مدل‌هایی را دیده بودیم. ولی EM5 ویژگی‌هایی دارد که باعث می‌شود کمی حرفه‌ای تر از دوربین‌های سری PEN باشد. از جمله‌ی اینکه بدنه‌ی آن ضد غبار و تا حدی ضد آب است، بسیار محکم و با دوام و از جنس آلیاژ مینزیوم ساخته شده، دستگیره‌ی خیلی خوبی دارد، دارای چشمی الکترونیکی سرخود است، سیستم فوکوس خودکاری بسیار سریع دارد و توانایی عکاسی پیاپی با سرعت ۹ فریم بر ثانیه را نیز ارایه می‌دهد. این دوربین با کیت لنز ۱۴-۴۲ میلی متر عرضه می‌شود. EM5 دوربینی میکرو چهار سوم با سنسور تصویر ۱۶ مگاپیکسلی CMOS است که توانایی ضبط ویدیویی Full HD را هم دارد.

همچنین شرکت دایا سیستم همه عکاسان را به بازدید از نمایشگاه فوتکس دعوت کرد.

نمایشگاه «فوتکس ۲۰۱۳»  از ۹ تا ۱۲ مهرماه ۱۳۹۲، از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب تهران، برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.