نمایشگاه عکس‌های مهدیه میرحبیبی

در نخستین سال وقوع زلزله آذربایجان شرقی، برای همدردی با آسیب دیدگان این حادثه، نمایشگاه عکسی در گالری «نی» سازمان فرهنگی هنری فارسی‌زبانان (ای آی تی) برپا می‌شود.
‎این نمایشگاه دربر گیرنده‌ی حدود ۳۰ عکس‌ سیاه و سفید در ابعاد بزرگ ۱۰۵ در ۷۵ و ۱۰۰ در ۱۵۰ سانتیمتری از مهدیه میرحبیبی است که از شانزدهم شهریور ماه جاری از ساعت ۱۷ گشایش می‌یابد.
‎«حیدر بابا! آسمان‌ها ابریست» (حیدر بابا! گویلر بوتون دوماندی) عنوان این نمایشگاه است که با حمایت سازمان جوانان جمعیت هلال احمرجمهوری اسلامی  ایران برگزار خواهد شد.
نمایشگاه یادشده تا ۲۲ شهریورماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در نگارخانه‌ی «نی» واقع در خیابان موحد دانش (اقدسیه)، شرق به غرب، بعد از سباری (آجودانیه)، کوچه نیلوفر، پلاک ۳ ، سازمان فرهنگی هنری فارسی زبانان ادامه دارد.
‎میرحبیبی پیش از این نمایشگاه‌ انفرادی عکس (همراه باد در موگادیشو) در کشور هند  را  آبان ۱۳۹۰ برگزار کرده و مجموعه عکس‌هایش را با عنوان «به رنگ سومالی» در خانه هنرمندان تهران فروردین ۱۳۹۱ و در نگارخانه صلح تهران اسفند ۱۳۹۰ به نمایش گذاشته است
‎میرحبیبی برگزیده نخست جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش عکس و منتخب بهترین مجموعه عکس سال سومالی در دهمین جشن تصویر سال هم بوده است.
‎«نگاهی از ایران» عنوان پروژه‌ای از این هنرمند جوان عکاس است که در فستیوال چوبی ملا(۲۰۱۳) کشور بنگلادش ارایه شد

baba

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.