رونمایی مجموعه‌ای از دوربین‌های خانگی کانن

کانن مجموعه ای از دوربین های سری PowerShot خود را رونمایی کرد که در حقیقت نسخه ارتقاء یافته مدل های قبلی این شرکت هستند. G16 که گرانقیمت ترین عضو این گروه است، ۵۵۰ دلار قیمت گذاری شده. این مدل قرار است از مهرماه روانه بازار شده و جایگزینی برای G15 کانن باشد.
سنسور ۱۲.۱ مگاپیکسلی آن از نوع CMOS بوده و از پردازشگر DIGIC 6 بهره می برد. لنز این دوربین ۱۴۰-۲۸ میلیمتری f/1.8/2.8 بوده و زوم اپتیکال ۵x را در اختیارتان می گذارد. با این دوربین می توانید با کیفیت ۱۰۸۰p و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید.

canong16

دوربین بعدی که توسط کانن معرفی شده، S120 است و ۴۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. این ببین و بگیر قرار است از مهرماه به بازار آمده و جایگزینی برای S110 خارق العاده کانن باشد. از مشخصات فنی آن می توان به سنسور ۱۲.۱ مگاپیکسلی CMOS، پردازشگر DIGIC 6، لنز ۱۲۰-۲۴ میلیمتری f/1.8-5.7  با زوم اپتیکال ۵x اشاره کرد. کیفیت فیلمبرداری آن هم ۱۰۸۰p با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است.
SX510 HS از ارزان ترین مدلهای این خانواده اشرافی است که ۲۵۰ دلار قیمت گذاری شده. این سوپرزوم از شهریورماه به بازار خواهد آمد و مجهز به یک سنسور ۱۲.۱ مگاپیکسلی CMOS، پردازشگر DIGIC 4 به همراه لنز ۷۲۰-۲۴ میلیمتری f/3.4-5.8 با زوم اپتیکال ۳۰x است.

هر سه مدل G16 و S120 و SX510 HS مجهز به وای فای داخلی هستند که به شما اجازه می دهد دوربین تان را به اپلیکیشن Image Gateway کانن روی ابزارهای اندروید و iOS متصل کرده و عکس های تان را در شبکه های اجتماعی آپلود نمایید.

آخرین مدلی که توسط کانن به این خانواده افزوده شده، SX170 IS بود که فاقد وای فای است. این دوربین ۱۸۰ دلار قیمت گذاری شده و از شهریورماه به بازار خواهد آمد. از امکانات این ببین و بگیر پایین رده می توان به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی، پردازشگر DIGIC 4، لنز ۴۴۸-۲۸ میلیمتری f/3.5-5.9 با زوم اپتیکال ۱۶x اشاره کرد. این دوربین هم جایگزینی بر SX160 IS است.

منبع : نارنجی

s120l
sx170l
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.