«فرهنگ عکاسی» به چاپ ششم رسید

کتاب فرهنگ عکاسی اثر اسماعیل عباسی هنرمند و مدرس شناخته شده عکاسی از سوی انتشارات سروش به چاپ ششم رسید و منتشر و راهی بازار شد.

کتاب حاضر به قصد یاری رساندن به مولفان، مترجمان، دانشجویان و علاقمندان به عکاسی تهیه شده است و ازآن جهت که رشد عکاسی در دو دهه اخیر نیاز به فرهنگ عکاسی را به صورت جدی مطرح کرده است. قابل توجه علاقمندان قرارگرفته و بارها تمدید چاپ شده است.

مولف سعی کرده است در این اثر به جزئیات و ظرایف تدوین یک فرهنگ نامه پایبند باشد و تا حدی اثرش را به جهت اطلاعات بیشتر به دایره المعارف عکاسی نزدیک کند. به همین دلیل تلاش دارد واژه هایی که دارای چندین معادل هستند را در مدخل ها بیاورد تا خواننده به مدخل اصلی ارجاع داده شود. در انتهای این اثر که بر اساس فرهنگ الفبایی فارسی تدوین شده واژه نامه انگلیسی- فارسی نیز گنجانده شده است.
چاپ ششم کتاب فرهنگ عکاسی به شکل مصور، همراه با جدول و نمودار در ۲۵۷ صفحه با تیتراژ یک هزار نسخه به قیمت ۱۱۵۰۰۰ ریال توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان هنر عکاسی قرار گرفته است.

علاقمندان برای تهیه کتاب به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه مطهری سروش به نشانی خیابان استاد مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان دفترمرکزی سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ و یا به مرکز پخش پکتا ( نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، مراجعه یا با تلفن ۶۶۹۷۳۲۰۳ (۲۰خط) تماس حاصل نمایند.

far

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.