نمایشگاه بهروز بادروج در خانه هنرمندان

Khat
نمایشگاهی از عکس‌های بهروز بادروج با عنوان «خط نوشته» در محل نگارخانه‌ی بهار واقع در خانه‌ی هنرمندان ایران برپا شده است.

نمایشگاه «خط نوشته» شامل ۳۵ عکس است که با نگاهی فرم‌گرا و گاهی انتزاعی به طبیعت و معماری گرفته شده‌اند. به گفته‌ی عکاس این تصاویر مجموعه‌ای مربوط به ۸ سال گذشته است که برخی از آنها به شیوه‌ی آنالوگ و بخشی نیز به صورت دیجیتال تهیه شده‌اند.
بهروز بادروج درباره عکس‌هایش می‌گوید: «نمایشگاه «خط نوشته» در حقیقت یادآور ناخودآگاهم در عکاسی و زندگی شخصی به حساب می‌آید و هیچگاه در به تصویر کشیده شدن عکس‌های این نمایشگاه از پیش برنامه‌ای وجود نداشته و همگی عکس‌ها در لحظه به ثبت رسیده‌اند. البته این بدان معنا نیست که در مورد سوژه‌های دیگری هم به همین شکل کاملا ناخودآگاه عکاسی کنم.»

بهروز بادروج متولد ۱۳۶۲ در شیراز و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی کارگردانی سینماست که به طور همزمان در زمینه‌ی عکاسی و تصویربرداری فعالیت داشته است. او ابتدا به عنوان عکاس فیلم مشغول به کار شد و تاکنون عکاسی از از حدود ۲۵ فیلم تلویزیونی، سریال و فیلم سینمایی را کارنامه‌ی خود دارد. بادروج همچنین حدود ۳۷ فیلم کوتاه داستانی، مستند و تلویزیونی را فیلمبرداری کرده است.

نمایشگاه تا ۲۸ تیرماه ۹۲ هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۰ برای بازدید عموم دایر است.
نگارخانه‌ی بهار، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، باغ هنر، خانه‌ی هنرمندان ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.