شماره دوم کاغذ باتله منتشرشد

در آستانه نوروز ۸۹ دومین شماره کاغذباتله دوربین.نت منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دوربین.نت، دومین شماره کاغذباتله دوربین.نت که هرماه به صورت داخلی منتشر شد و بین اعضا و علاقمندان عکاسی توزیع خواهد شد.

کاغذباتله در هر شماره به آخرین اتفاقات و اخبار دوربین.نت و دنیای عکاسی خواهد پرداخت و سعی خواهد کرد جای خالی نشریه‌ای با موضوع عکاسی خبری و به روز را در دوربین.نت پرکند.

 شماره دوم کاغذباتله شامل دو پرونده می‌باشد. پرونده اول اختصاص دارد به بهمن جلالی با آثار، گفتار و عکس‌هایی از مهدی منعم، حسن سربخشیان،محمدخیرخواه؛ سمانه سامانی، الهام صالح، جعفرتکبیری و …

پرونده دوم کاغذباتله اسفندماه با نام قاب ۸۸ به عکاسی تئاترفجر و حواشی آن اختصاص دارد که شامل گفت‌وگوهایی است با رضا معطریان، فتانه دادخواه داوران جشنواره تئاتر، سیامک زمردی دبیر عکس جشنواره و حسن طاهری، مانی لطفی‌زاده ، ساغربرکات نفرات اول تا سوم جشنواره …

همچنین آخرین اخبار دوربین.نت و دنیای عکاسی ، گزارشی از نمایشگاه‌های عکس ، گزارش از تور برگزار شده کویر مرنجاب و ابیانه به همراه گزارش تصویری و عکس‌هایی از جیمز نچوی زلزله هاییتی و … دیگر مطالب شماره دوم کاغذباتله است.

کاغذباتله در ۳۶ صفحه تمام رنگی، رایگان برای اعضای کلوپ دوربین.نت به چاپ رسیده است. در حال حاضرشماره اول و دوم روی سایت کاغذباتله به نشانی  http://Tele.doorbin.net برای علاقمندان در دسترس و قابل دانلوود به صورت PDF و JPG می‌باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.