عکس کارت پستال‌های مریم فخیمی در شانگهای

نشر «تحریر خیال» مجموعه عکس کارت پستال‌های مریم فخیمی را با عنوان «ایران زیبای من» با مناظری از طبیعت چهار فصل ایران منتشر کرد.

مجموعه‌ای از کارت پستال‌های نقاط مختلف ایران زمین که به صورت مجموعه‌ای نمایشگاهی در شهر شانگهای برگزار شد به صورت کارت پستال در کنار نمایشگاه این عکاس توزیع می‌شود.

در این مجموعه کارت پستالی که به شکل آلبوم در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد عکس‌هایی رنگی از مناطق: جزیره هرمز، کلاردشت، باغ سنگی سیرجان، جاده ومعه سرا به گیلان، طبس، شمشک، کویر، تهران، انارک، لواسان و امامه از نماهایی از طبیعت، منظره و نماهایی داخلی به شکل رنگی در اندازه ۱۳ در ۱۸ سانتیمتر به شکل رنگی به چاپ رسیده است.

مریم فخیمی متولد سال ۱۳۴۹ در تهران و از سال ۱۳۸۲ تاکنون ۶ دوره نمایشگاه انفرادی و ۱۶ دوره نمایشگاه گروهی از آثار عکاسی خود برگزار کرده است.

این مجموعه عکس پستال‌ها با آثاری از مریم فخیمی به مناظری از چشم اندازهای زیبا و مفاهیمی ارزشمند و فرهنگی، پرداخته و با حمایت و پشتیبانی موسسه فرهنگی کارگاه تحریر خیال به چاپ رسید و با معرفی در ” پایگاه تخصصی کتاب عکس ” (KetabeAks.ir) در دسترس سایر علاقه‌مندان قرار گرفت.

مجموعه عکس پستال‌های ” ایران زیبای من ” حاوی دوازده قطعه عکس رنگی با معرفی دو زبانه پارسی و انگلیسی مکان ها و موقعیت‌های عکاسی، عکس‌هایی از مریم فخیمی، طراحی گرافیک سید احسان حسینی با جلدی مقاوم در اندازه ۱۵ در ۲۰ سانتیمتر، در انتشارات تحریر خیال در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و به شکل عکس‌دار، با کاغذ گلاسه و قیمتی برابر با: ۱۰۰۰۰۰ ریال (ده هزار تومان) به چاپ رسیده و در فهرست مجموعه عکس پستال‌های ” پایگاه تخصصی کتاب عکس ” به ثبت رسیده است.

علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی معرفی شده در ” پایگاه تخصصی کتاب عکس ” می‌توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب‌ها و نشریه‌های موجود در این پایگاه، از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی ” پایگاه عکس چیلیک ” در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب‌ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.