چاپ کتاب آثار برگزیده سومین دوسالانه عکس فرش دستباف

farsh

همزمان با گشایش نمایشگاه آثار منتخب سومین دوسالانه عکس فرش دستباف ایران، کتاب مجموعه آثار سومین دوسالانه رونمایی خواهد شد.

غلامرضا عباسی،‌ مدیر روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران،‌ با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار تا ۲ اسفند ماه اعلام کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه این مرکز توسط هیات داوران بررسی و واکاوی خواهند شد که پس از آن آثار برتر و برگزیده این داوران همچون  دوره های گذشته در قالب یک کتاب چاپ خواهد شد.

عباسی با اشاره به تلاش روابط عمومی این مرکز و دبیرخانه سومین دوسالانه عکس فرش دستباف ایرانی اظهار داشت: کتاب یاد شده در قطع خشتی، تمام گلاسه در ۱۰۰ صفحه چاپ خواهد شد که شامل ۸۰ عکس منتخب این دوسالانه است.

وی ادامه داد: مطابق با آیین دوره های گذشته این کتاب در روز افتتاحیه نمایشگاه آثار منتخب دوسالانه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ رونمایی خواهد شد.

عباسی تاکید کرد: پس از رونمایی از این کتاب، نسخه ای از آن به هر هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه دوسالانه راه یافته اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال خوب عکاسان سراسر کشور از دوسالانه اظهار امیدواری کرد که این دوسالانه به مراتب بهتر  و باشکوه تر از دو جشنواره قبل برگزار شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.