پنجمین ترم آموزش عکاسی دوربین.نت برگزار می شود

zemestoooni

پنجمین ترم آموزش عکاسی دوربین.نت برگزار می شود.

پنجمین ترم آموزش عکاسی دوربین.نت شامل عکاس های مستنداجتماعی با تدریس حسین فاطمی، ویرایش عکس با تدریس ساسان پناهی، عکاسی خبری با تدریس محمدنورزی و مقدماتی یک و دو با تدریس احسان رافتی در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

کلاس ها در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه عصر برگزار می شود. کلاس ها به صورت فشرده و کارگاهی برگزار می شود و هنرجویان هشت جلسه را در ۴ روز سپری می کنند. کلاس مقدماتی۲ البته زمان و مکان خاصی ندارد و در ساعت ها و مکان ها مختلف برگزار می شود.

aks-13

مستنداجتماعی
کلاس مستنداجتماعی با تدریس حسین فاطمی اختصاص دارد تمام مسائل مستنداجتماعی بین المللی . تمام مسائلی که یک عکاسی مستنداجتماعی در سایت ها، جشنواره ها و مسابقات بین المللی با آن رو به رو می شود. در هشت جلسه فشرده این کلاس مسائلی مربوط به عکاسی مستنداجتماعی، جشنواره های خارجی، انواع مجموعه عکس اجتماعی، بررسی عکس های عکاسان صاحب نام، مجموعه های موفق، تکست و توضیح نویسی و … بررسی می شود.
این کلاس در روزهای یک شنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با قیمت ۱۵۰ هزارتومان برگزار می شود.

aks-3

ویرایش عکس
در کلاس ویرایش عکس با تدریس ساسان پناهی هنرجویان با فراید ویرایش یک عکس کاملا آشنا خواهند شد. انواع عکس با فرمت های JPF و RAW را ویرایش می کنند و با شکل های مختلف ویرایش عکس در نرم افزار فوتوشاپ آشنا می شوند. شیوه های مختلف و تکنیک های خاص نیز بر روی عکس های اجتماعی، پرتره و … نیز در این کلاس برگزار می شود.
این کلاس در روزهای سه شنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با قیمت ۱۵۰ هزارتومان برگزار می شود.
aks-1
عکاسی خبری
در کلاس عکاسی خبری با تدریس محمدنوروزی هنرجویان اصول اولیه عکاسی خبری را آموزش می بینند. هنرجویان در این کلاس آموزش می بینند برای عکاسی خبری باید از چه روش ها و اصولی استفاده کنند. عکاسان خبری در این کلاس با وظایف خود آشنا می شوند و می آموزند در برنامه های خبری در ایران و خارج باید چه رفتارهایی داشته باشند و چگونه بتوانند بهترین عکس های خبری را داشته باشند.
این کلاس در روزهای چهارشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۹ با قیمت ۱۵۰ هزارتومان برگزار می شود.

aks-4

عکاسی مقدماتی ۱ و ۲
کلاس عکاسی مقدماتی ۱ با تدریس احسان رافتی تمامی اصول اولیه شروع عکاسی با دوربین های SLR را آموزش می دهد و کلاس مناسبی است برای علاقمندان برای عکاسی بهتر و مناسب تر . در این کلاس هنرجویان مسائلی از قبیل عکس ، مدهای رنگی، انتخاب عکس برای جاهای مختلف، حساسیت، انواع دوربین، انواع لنز، کاربرد انواع دوربین و لنز، نورسنجی، فوکوس، عمق میدان، وایت بالانس، انواع فرمت های عکس، ترکیب بندی، کادر مناسب، توضیح نویسی، آرشیو و … را آموزش می بینند.  همچنین کارگاه هایی در بیرون از کلاس برگزار می شود.
این کلاس در روزهای دوشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۹ با قیمت ۱۲۰ هزارتومان برگزار می شود.

کلاس عکاسی مقدماتی ۲ با شکلی نو و ویژه برگزار می شود. این کلاس با ۵ تا ۷ نفر به صورت کارگاهی برگزار می شود و هنرجویان در ۱۵ تا ۲۰ جلسه به عکاسی از برنامه ها و مکان های مختلف می پردازند، آموزش هایی می بینند و با نرم افزارهای مختلفی نیز آشنا می شوند. هر جلسه این کلاس در یک مکان برگزار می شود و ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل به اطلاع هنرجو می رسد. عکاسی از مکان های دیدنی، نشست های خبری، تئاتر و … در کلاس چیده شده و سعی بر این شده هنرجویان در مدت کلاس از مکان های تولید و انتشار عکس بازدید داشته باشند. این کلاس با مسوولیت احسان رافتی برگزار می شود ولی از تجربیات عکاس های باسابقه در این کلاس استفاده خواهد شد.
این کلاس روز خاصی ندارد و با امتحان ورودی با قیمت ۲۰۰ هزارتومان برگزار می شود.

علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی بخش آموزش دوربین.نت مراجعه کنند یا با شماره های ۶۶۷۳۱۴۵۹ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری

۱ یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.