برگزاری چهارمین جشن عکس دانشگاه هنر در اسفند ماه

bodan
چهارمین جشن عکس دانشگاه هنر با عنوان «بودن معاصر» از ۵ تا ۹ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

چهارمین جشن عکس دانشگاه هنر اسفند ماه امسال با برپایی نمایشگاه آثار برگزیده، برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و برپایی نمایشگاه کتاب و نشریات تخصصی برگزار می‌شود.

انجمن علمی عکاسی دانشگاه هنر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «همانطور که در فراخوان آمده، آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در چهارمین دوره جشن عکس دانشگاه هنر ۱۴ بهمن تعیین شده و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.»

لذا علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه دانشجویی، حداکثر تا پایان روز شنبه – ۱۴ بهمن ماه – فرصت دارند تا آثار خود را به صورت آنلاین و از طریق سایت عکاسی akkasee.com ارسال کنند.

شرکت در مسابقه برای دانشجویان سراسر کشور آزاد است و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر دو مجموعه‌عکس(شامل ۵ یا ۷ عکس) ارسال کند.

در طول پنج روز برگزاری این دوره از جشن عکس، آثار برگزیده بخش مسابقه در نگارخانه «خیال نو» موسسه فرهنگی هنری صبا به نمایش درخواهد آمد. همچنین نشست‌های تخصصی مرتبط با موضوع «بودنِ معاصر» و نیز کارگاه‌های آموزشی مرتبط با مسائل فنی عکاسی، در محل دانشگاه هنر برگزار خواهد شد.

محمد خدادادی مترجم‌زاده، محمد غفوری و مهران مهاجر هیات داوران این دوره را تشکیل می‌دهند.

فرهاد سلیمانی دبیر علمی و دلارام جمالیان دبیر اجرایی این رویداد هستند.

جوایز نفرات اول تا سوم علاوه بر تندیس جشن عکس و لوح تقدیر، شامل دو میلیون، یک و نیم میلیون و یک میلیون تومان مبلغ نقدی است و علاوه بر آن فرصت آموزشی جهت شرکت در کلاس‌های تخصصی عکاسی در آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای برای نفرات چهارم تا هشتم در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جزییات کامل فراخوان این مسابقه را که توسط انجمن علمی عکاسی دانشگاه هنر و با همکاری دانشگاه هنر، موسسهٔ فرهنگی هنری صبا و سایت عکاسی برگزار می‌شود، در سایت «عکاسی» مطالعه کنند.

منبع : ایسنا

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.