رضایی‌مهر رسماً رئیس جدید انجمن عکاسان قم شد‎

سخنگوی انجمن عکاسان قم از آغاز به کار رئیس جدید این انجمن خبر داد و گفت: با استعفای محمدرضا بهشتی، مهدی رضایی‌مهر رسماً فعالیت خود را به عنوان رئیس جدید انجمن عکاسان قم آغاز کرد.

امیر حسامی‌نژاد گفت : دی ماه سال گذشته محمدرضا بهشتی از سوی هیئت امنای انجمن عکاسان قم به مدت دو سال به عنوان رئیس این انجمن انتخاب شد.

وی افزود: اما به علت مشغله کاری زیاد تنها یک سال پس از انتخاب بهشتی به ریاست انجمن عکاسان قم، وی از این سمت استعفا کرد و هیئت امنای انجمن با تشکیل جلسه‌ای دیگر رئیس جدید را انتخاب کرد.

سخنگوی انجمن عکاسان قم با بیان اینکه در جلسه هیئت امنا مهدی رضایی‌مهر به عنوان رئیس جدید انجمن عکاسان قم انتخاب شد، اظهار داشت: محمدرضا بهشتی همچنان به عنوان یکی از اعضای هیئت امنای انجمن همکاری خود را با این انجمن ادامه خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود استان قم را دارای عکاسان با تجربه و با استعداد زیادی دانست و ابراز داشت: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های بالای استان بتوانیم زمینه‌های رشد و ارتقای کمی و کیفی هر چه بیشتر عکاسان قمی را با همکاری همه عکاسان و مسئولان شاهد باشیم.

حسامی‌نژاد تصریح کرد: انجمن عکاسان قم آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده عکاسان استان در راستای رشد و ارتقای هر چه بیشتر هنر عکاسی در شهر کریمه اهل بیت است.

مهدی رضایی‌مهر رئیس جدید انجمن عکاسان قم متولد ۱۳۵۳ و دارای سابقه ۱۵ ساله در زمینه عکاسی هنری و خبری است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.