نمایشگاه ۴۰ عکس «خسرو شکیبایی»

فارس : رئیس انجمن عکاسان سینمای ایران گفت: این انجمن درصدد است نمایشگاهی از چهل عکس زنده‌یاد «خسرو شکیبایی» را در چهلمین روز درگذشت این بازیگر برپا کند. 
«امیر عابدی» اظهار داشت: انجمن عکاسان سینمای ایران درصدد است تا در مراسم چهلم درگذشت «خسرو شکیبایی» نمایشگاهی از چهل عکس وی را برپا کند.
وی افزود: این نمایشگاه، فعلا درحد طرح است و ما برای عملی ساختن آن در حال مذاکره هسیتم. البته برگزاری آن جدی است اما هنوز مکان برپایی آن مشخص نیست.
عابدی گفت: ایده برپایی این نمایشگاه به پیشنهاد دوستان عضو انجمن شکل گرفته است. البته مسئولیت ما تهیه عکس‌ها و چاپ آنها است و برای مشخص شدن محل برگزاری آن باید با خانه سینما هماهنگ کنیم اما تلاش ما بر این است که افتتاح نمایشگاه در چهلم مرحوم شکیبایی صورت گیرد.
وی درباره دیگر فعالیت‌های انجمن عکاسان سینمای ایران گفت: علاوه بر فعالیت‌های صنفی و رفاهی برای حضور در جشن دوازدهم سینمای ایران در حال فعالیت هستیم.
عابدی گفت: از دیگر فعالیت‌های جدی ما در انجمن جدی‌گرفتن بحث آموزش است و پیگیر هستیم تا کلاس‌ها و کارگاه‌هایی را به‌خصوص در زمینه عکاسی دیجیتالی برپا کنیم.
عابدی همچنین گفت: این روزها مشغول کار در فیلم سینمایی «بیژن شکرریز» هستم که به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته می‌شود. همچینن از کارهای من که اکران نشده می‌توانم به فیلم‌های «سه زن» ساخته «منیژه حکمت» و فیلم «صداها»‌ساخته «فرزاد مؤتمن» اشاره کنم. 

اشتراک گذاری

۳ یک نظر

  1. الهام

    !!!
    خیلی خوبه!
    اما ای کاش تا بود قدرش را می دانستیم
    حالا که رفته بازار خوبیست برای آنها که تنها به تجارت احساسات می اندیشند
    خسرو شکیبایی برای من و هم نسلان من اسطوره است برای دیدن عکسها هر چه و هر کجا باشد می آییم
    اما ای کاش …

  2. ایرج

    امیدوارم تدارکاتی برای خرید این عکسها فراهم باشد .
    خسرو جان همیشه در قلبم جای داری و … .
    روحش شاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.