نمایشگاه عکس «چشم درون»، ۴ روز تمدید شد

 نمایشگاه “چشم درون” چهار روز تمدید شد. حسن نوفرستی – مدیر روابط عمومی موزه‌ی هنرهای معاصر تهران خبر داد که نمایشگاه عکس‌های چشم درون تا آغاز هفته‌ی آینده در موزه‌ی هنرهای معاصر می‌ماند و پس از آن از هجدهم اردیبهشت‌ماه ‌جاری گالری‌های موزه با برپایی نمایشگاه یکی دیگر از پیشگامان هنر معاصر ایران، آثار نقاشی “ایران درودی” را میزبانی می‌کند.

چراغ نمایشگاه “چشم درون” از ۳۰ بهمن ۸۶ در شش بخش روشن شده بود. با پایان موعد مقرر نمایش عکس‌های ریکاردو زیپولی در ایران، پنجره‌های ونیز را از دیوار موزه‌ی هنرهای معاصر تهران جمع شد و برای ارایه‌ی آن‌ها در برلین – آلمان – به ایتالیا بازگردانده شد و پس از آن نمایشگاه با تغییراتی در چیدمان از روز سه‌شنبه – ۲۰ فروردین – ادامه یافت. به‌گونه‌ای که عکس‌های قاجاریه جای خالی عکس‌های زیپولی را گرفتند و به‌ترتیب آن‌چه که در راهروی موزه‌ی عرضه شده است – عکس‌های انقلاب و جنگ – به گالری شماره‌ی سه منتقل شدند.

نمایشگاه یادشده به‌رغم آنکه پیش‌تر اعلام شده بود مراسم پایانی داشته و به هنرمندان حاضر در نمایشگاه گواهی شرکت به‌همراه حق‌التالیف حضور پرداخته می‌شود، بدون برپایی مراسمی، جای خود را به نقاشی‌های ایران درودی می‌دهد.

برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب‌های “چشم درون” و “گنجینه‌ی عکس‌های خارجی” موزه‌ی هنرهای معاصر را برای انتشار آماده کرده و به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل داده‌اند.
 
 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.