تمدید مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره عکس یلدا

2s

دبیرخانه مسابقات فرهنگی هنر سفره های ایرانی اسلامی، مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره عکس یلدا را تمدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سایت لقمه، دبیرخانه دائمی مسابقات فرهنگی هنری سفره های ایرانی اسلامی، با توجه به استقبال هنرمندان و علاقمندان عکاس و انتشار دیر هنگام فراخوان دومین جشنواره عکس یلدا، مهلت ارسال اثر به این جشنواره به مدت ۵ روز دیگر تمدید شد.

بر این اساس عموم علاقمندان می توانند آثار خود را تا پایان روز ۱۵ دی ماه به نشانی اینترنتی loghme@gmail.com ارسال نمایند.

این جشنواره با حمایت و همکاری خانه هنرمندان و به دبیری محمدصالح حجت الاسلامی برگزار می شود و حسن غفاری، مجید ناگهی  و حسین کریم‌زاده هیات انتخاب این جشنواره را تشکیل می دهند.

شایان ذکر است که این جشنواره به صورت غیر رقابتی برگزار شده و به هر یک از آثار راه یافته به نمایشگاه مبلغ ۵۰۰ هزار ریال و گواهی شرکت ارائه خواهد شد.

مسابقات فرهنگی هنری سفره های ایرانی اسلامی رسما کار خود را از سال ۱۳۸۷ با چهار موضوع هفت سین، یلدا، افطاری و سفره های حسینی (نذورات) آغاز کرد و هم اکنون در پنجمین سال برگزاری خود به سر می برد. دبیرخانه این مسابقات در تلاش است تا پیش از به اتمام رسیدن ایام سوگواری ماه صفر فراخوان پنجمین دوره سفره های حسینی را هم منتشر کند تا هنرمندانی که بر اساس سابقه این مسابقات آثاری را در این حوزه خلق کرده اند امسال نیز با هم به رقابت بنشینند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.