نخستین فراخوان عکاسی صنعت تاسیسات

دپارتمان پژوهش شرکت پاکمن در نظر دارد تا نخستین نمایشگاه عکاسی صنعت تاسیسات را در شهر مقدس مشهد برگزار کند. این نمایشگاه عکاسی به منظور نمایش هر چه بیشتر توانمندی صنعت تاسیسات ایران زمین برگزار خواهد شد و شرکت پاکمن در این راستا از تمامی عکاسان و صنعت گران محترم خوش فکر و خلاق ایرانی برای شرکت در این فراخوان دعوت به عمل می آورد.

موضوع فراخوان
صنعت تاسیسات یکی از گسترده ترین صنایع در دنیا محسوب شده که از قلب سرمایشی-گرمایشی ساختمان تا لوله کشی های عظیم پالایشگاه های نفت را در بر می گیرد.
این فراخوان عکاسی نیز با محوریت صنعت تاسیسات (پالایشگاهی ، نیروگاهی ، ساختمانی و …) و همچنین محصولات سیستم های گرمایشی و سرمایشی (بویلر ، چیلر ، پمپ ، مشعل و … ) برگزار خواهد شد.
دپارتمان پژوهش شرکت پاکمن در نظر دارد تا نخستین نمایشگاه عکاسی صنعت تاسیسات را در شهر مقدس مشهد برگزار کند. این نمایشگاه عکاسی به منظور نمایش هرچه بیشتر توانمندی صنعت تاسیسات ایران زمین برگزار خواهد شد و شرکت پاکمن در این راستا از تمامی عکاسان  و صنعت گران  محترم خوش فکر و خلاق ایرانی برای شرکت در این فراخوان دعوت به عمل می آورد.

مقررات شرکت در فراخوان

۱- عکسها میتوانند رنگی، سیاه و سفید، ثبت آنالوگ یا دیجیتال بوده و محدودیتی از این بابت وجود ندارد و نیز باید دارای فرمت TIFF یا JPEG ، با وضوح ۳۰۰ dpi ، اندازه ضلع بزرگ حداقل ۳۰ سانتی متر و حجم هر عکس حد اکثر ۳ MB باشند.
۲- علاقه مندان می توانند حداکثر ده عدد از آثار خود را با شرایط ذکر شده ارسال نموده و نیازی به پرینت یا نسخه چاپ شده نمی باشد.
۳- ویرایش های نرم افزاری که جنبه اسنادی عکس را مخدوش کند، ممنوع است. لازم به ذکر است تراز نور و کنتراست، تنظیم و کنترل رنگ، کراپ و تقویت شارپنس در حدی که جنبه اسنادی عکسها را از بین نبرد، مجاز است.
۴- برای نامگذاری عکسها یک پوشه با نام صاحب اثر ایجاد شود و تمامی عکس ها به شکل زیر در آن نامگذاری گردد. برای مثال اگر نام عکاس علی حسینی است، ابتدا نام خانوادگی ، سپس نام و سرآخر شماره ترتیب به زبان انگلیسی نوشته شود.

Hoseini Ali 1
Hoseini Ali 2

۵- در صورت ارسال به صورت لوح فشرده روی آن، نام، نام خانوادگی و شماره تلفن تماس خود (همراه یا ثابت را به همــراه کد شهر مربوطه) با ماژیک مخصوص بنویسید.
۶- برای هر عکس عنوانی انتخاب شود  و در فرم درخواست شرکت در فراخوان  قید گردد .  در صورت  نداشتن  عنوان ذکر شود: “بدون عنوان”
۷- نگاتیو اثر و در مورد عکسهای دیجیتال (فایل اصلی عکس) باید نزد صاحب عکس موجود باشد. دبیرخانه ارسال کننده را صاحب اثر تلقی نموده و در صورت اثبات خلاف آن در هر مرحله، اثر ارسالی حذف شده و دبیرخانه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
۸- لوح های فشرده ارسالی عودت نمیشوند و پس از پایان جشنواره معدوم میگردند.
۹- تکمیل فرم درخواست شرکت در فراخوان و ارسال عکس به معنای اعلام موافقت با تمامی مقررات جشنواره می باشد و تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده به عهده برگزار کننده جشنواره است.
۱۰- شرکت پاکمن حق دارد آثار ارسالی را به منظور معرفی صنعت تاسیسات در مجله عمومی پندار پیروزی و مجله صنعت تاسیسات به چاپ رسانده و نیز از عکسها در نمایشگاه برای بازدید عموم استفاده نماید.

داوری:
گروه داوری متشکل از آقایان سعید دستوری، داریوش کیانی و مهدی نصرتی می باشد.

جوایز
نفر اول : سفر به شهر اصفهان و دو شب اقامت در هتل عباسی اصفهان (با همراه یک نفر) یا (۲۰/۰۰۰/۰۰۰ معادل ریالی)
نفر دوم: یک سکه تمام بهار آزادی
نفر سوم : یک نیم سکه بهار آزادی
و چاپ عکس برگزیده درمجله صنعت تاسیسات با نام شرکت صاحب محصول یا تصویر

نحوه ارسال آثار
علاقه مندان به شرکت در این فراخوان می توانند آثار خود را به همراه فرم تکمیل شده درخواست شرکت در فراخوان، از طریق پست الکترونیک به آدرس info@WikiPG.com و یا به صورت فایل بر روی لوح فشرده، از طریق پست پیشتاز به دفتر مرکزی شرکت پاکمن به  نشانی: تهران میدان آرژانتین خیابان بیهقی کوچه دهم غربی پلاک ۲ طبقه ۴ ارسال نمایند.
علاقه مندان می توانند فرم درخواست شرکت در فراخوان را از همین صفحه دریافت نمایند.

مهلت ارسال آثار:
مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آذرماه سال ۹۱ تمدید شد.
نکته مهم: Subject ایمیل یا عنوان بسته ارسالی: “نخستین فراخوان عکاسی صنعت تاسیسات” باشد.
اگر مایل هستید، شرح مختصری ازفعالیت کاری و رزومه تحصیلی خود را برای درج در سایت اینترنتی www.WikiPG.com ارسال نمایید. (لطفا نام و نام خانوادگی با حروف لاتین نوشته شود(

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۲۳۶۲ داخلی ۱۰۶ تماس حاصل نمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.