تشکیل کانون عکس در انجمن سینمای جوان لاهیجان

انجمن سینمای جوان لاهیجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان اقدام به تشکیل کانون عکس لاهیجان نموده است.

این کانون عکس در راستای  رشد و اعتلای رشته عکاسی در میان عکاسان و علاقمندان جوان شرق گیلان ایجاد می گردد و با توجه به اهمیت بسیاز زیاد عکاسی در هنرسینما  قرار براین است که کانون عکس لاهیجان با ایجاد تشکیلاتی منسجم و دعوت از عکاسان و علاقمندان به رشته عکاسی به جایگاه مناسب و ممتازی دست یابد.

قرار است که اولین جلسه تشکیل این کانون در تاریخ چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه درساعت پنج عصر در سالن طبقه دوم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان تشکیل گردد.

برگزاری کارگاه نقد عکس –  ثبت و گرد آوری عکس های عکاسان منطقه- ایجاد اتاق فکر عکس – ایجاد مباحث تئوریک در زمینه عکاسی – برنامه ریزی جهت ارائه عکس و حضور شایسته  در جشنواره های تخصصی عکاسی کشور- برگزاری نمایشگاه های عکاسی واردو های عکاسی – برگزاری ورک شاپ های تخصصی عکاسی – همکاری مستمر و جدی با آژانس عکس ایران و… از دیگر برنامه های کانون عکس لاهیجان محسوب میشود.

انجمن سینمای جوان لاهیجان از کلیه عکاسان و علاقمندان به رشته عکاسی منطقه جهت حضور در این جلسات و ارائه پیشنهاد و راهکار دعوت به عمل می آورد.

علاقمندان می توانند به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان- طبقه دوم مراجعه و یا با تماس به شماره تلفن : ۳۲۳۱۵۱۹ و یا ارسال ایمیل به آدرس: IYCS_LAHIJAN@YAHOO.COM  در این باره همکاری داشته باشند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.