معرفی داوران جشنواره عکس “بوی عیدی”

علیرضا کریمی صارمی، مسعود زنده روح کرمانی و سعید دستوری به عنوان داوران جشنواره عکس “بوی عیدی” معرفی شدند.

بنابر گزارش دبیرخانه جشنواره عکس “بوی عیدی”، هیأت دوران اشاره شده، آثار رسیده به جشنواره عکس “بوی عیدی” را از ۱ لغایت ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱  بررسی و پس از آن در مراسمی به نفرات اول تا سوم برگزیده شده به ترتیب مبلغ پانزده، ده و پنج میلیون ریال جایزه نقدی یا تجهیزات عکاسی اهدا خواهد شد.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این جشنواره خردادماه سال آینده در نگارخانه ایوان برگزار و ۴۰عکس‌ برگزیده به مدت یک هفته درهمین مجموعه به نمایش در خواهد آمد.
شرکت فرهنگ فیلم تهران پیش از این طی فراخوانی از کلیه علاقمندان به عکاسی برای حضور در این جشنواره با هدف به ثبت رساندن جلوه ها و تصاویری از آئین و رسوم نوروز دعوت کرده بود.
بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره، حضور برای عکاسان و علاقمندان آزاد خواهد بود و هر عکاس می‌تواند حداکثر ۵ قطعه عکس به صورت رنگی یا سیاه و سفید به دبیرخانه این جشنواره ارسال نماید.

این گزارش می افزاید، زندگینامه حرفه ای سه داور جشنوراه یاد شده به شرح ذیل است:

علیرضا کریمی صارمی در سال ۱۳۴۲ ملایر استان همدان متولد شده است
وی دارای مدرک کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنرهای زیبای کالیفرنیای آمریکا است.
مدیر گروه عکاسی دانشکده خبر و تدریس برخی دروس تخصصی عکاسی نیز در این دانشکده از جمله فعالیت‌های او هستند
وی که بنیانگذار و رئیس آژانس عکس ایران است، تاکنون در تعداد بسیاری نمایشگاه عکس به صورت انفرادی شرکت داشته است. همچنین او عکس‌هایش را در بلاروس و سوریه به نمایش گذاشته و در کشورهایی همچون انگلستان چین و فرانسه نیز در نمایشگاه‌هایی شرکت کرده است

مسعود زنده روح کرمانی متولد ۱۳۴۲ کرمان است.
وی فارغ التحصیل رشته تولید با گرایش عکاسی دانشکده صدا و سیما است.
مسئولیت واحد عکاسی ستاد تبلیغات جنگ و سازمان صدا و سیما، مدرس دانشگاه‌های هنر، آزاد، سوره، خبر، دبیر انجمن عکس سیزدهمین جشنواره سینمای جوان، دبیر بخش عکس یادمان قدس ۱۳۷۹، مدیر اجرایی یازدهمین دوره دوسالانه عکس ایران، مدیر اجرایی نخستین و دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر و عضو انجمن عکاسان ایران در کارنامه فعالیت حرفه‌ای این هنرمند عکاس ثبت شده‌اند.

سعید دستوری متولد ۸ خرداد ۱۳۲۸ تهران است.
وی فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی در سال ۱۳۵۰ از دانشگاه تهران است. در سال ۱۳۵۵ دوره ای ۲ ساله را در کالج کامپتون کالیفرنیا به رشته عکاسی پرداخت.
مدرس دانشگاه هنر، ایران، شرکت نفت، خانه عکاسان ایران، مؤسسه طبیعت، مؤسسه علمی و فرهنگی فرهنگ فیلم تهران و همچنین همکاری با مطبوعات در زمینه چاپ عکس، نقد و تحلیل عکس، نظریه های عکاسی و …، سردبیر مجله عکاسی خلاق، داور مسابقات عکاسی داخلی و خارجی ، برنده جایزه اول فستیوال کارسون کالیفرنیا، برنده جایزه اول اولین نمایشگاه ایرانگردی، شرکت در نمایشگاه های گروهی عکاسی ایرانی وخارجی و عضویت در هیأت مدیره انجمن عکاسان ایران در کارنامه وی مشاهده می شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.