نمایشگاه علی‌سامعی از جاذبه‌های گردشگری چابهار

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار ،نمایشگاه عکس جاذبه های گردشگری ،تاریخی و دیدنی چابهار با حضور معاونین دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، مسئولین کشتیرانی جمهوری اسلامی ،وزارت جهاد کشاورزی و سازمان توسعه تجارت و رییس هیات مدیره و مدیرعامل ،معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار بعد از ظهر چهارشنبه در هتل بین المللی لیپار منطقه آزاد چابهار گشایش می یابد .
در این نمایشگاه ۳۵ قطعه عکس در اندازه ۵۰*۷۰ و ۴۰ قطعه عکس پانوراما در اندازه های ۵۰*۲۴۰ تا ۷۶*۲۴۰ برای اولین بار در معرض دید عموم قرار می گیرد. تمامی عکس های این نمایشگاه HDR می باشند. عکاس این آثار علی سامعی, AFIAP, نماینده فدراسیون بین المللی عکاسی, فیاپ, در ایران است که به سفارش سازمان منطقه آزاد چابهار و از دریچه دوربین زیبایی های یکی از بکرترین و زیباترین نقاط کشور و منطقه را به تصویر کشیده است.
بر اساس این گزارش عکسهایی از ساحل اقیانوسی،ساحل خلیجی، کوههای مریخی،جزایر شیطانی،شهر خرچنگ ها ،قلعه پرتغالیها،انجیر معابد،جنگل های حرا ،اسکله های ماهیگیری، امکانات رفاهی و گردشگری ،غارهای سه گانه و بازارهای منطقه آزاد چابهار موضوع عکس های این نمایشگاه هستند . علاقمندان می توانند از ساعت ۹ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند. این نمایشگاه به مدت یک هفته در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.