نمایشگاه گروهی احمد ریحان و افروز هوشنگ در گالری آرته

جمعه ۱۴ بهمن نمایشگاه عکس احمد ریحان و افروز هوشنگ با نام ” جام هستی ” در گالری آرته افتتاح می شود.در این نمایشگاه ۱۵ عکس که تلفیقی از هنر عکاسی و خوشنویسی است به نمایش گذاشته می شود.این نمایشگاه نخستین همکاری مشترک این دو هنرمند عکاس اصفهانی است که هر دو از اعضا ء کانون عکس اصفهان نیز هستند. .
افروز هوشنگ هنر را از مبانی و مبادیِ اصلی آن شروع کرد و از سال ۱۳۶۶ پا در عرصه هنرهای تجسمی نهاد و پس از گذراندن دوره های تخصصی خوشنویی، عکاسی و آشنایی با نقاشی در پی تلفیق این مهارتها با هم در راستای تحقق رویای خود که درک تازه ای از عناصر هستی و زیبایی های جهان است دست به خلق آثار متنوعی زده است،هوشنگ تا کنون یک نمایشگاه انفرادی با نام ” مهر هستی ” در اصفهان برگزار کرده و نمایشگاهی نیز با همین عنوان  از او  در ابوظبی، امارات متحده عربی در حال برگزاری است .احمد ریحان نیز فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۷با تدوین فیلم  آغاز نموده و سپس به هنر عکاسی پرداخت ، عکاسی پرتره زمینه اصلی فعالیت او را تشکیل می دهد. ریحان تا کنون آثار خود را در دو نمایشگاه گروهی درداخل و خارج از ایران به نمایش گذاشته است.
این نمایشگاه ساعت ۴ بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ بهمن ماه افتتاح خواهد شد  و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۴ تا ۸ بعد از ظهر تا ۱۹ بهمن ماه برای بازدید از این نمایشگاه به گالری آرته واقع در خیابان آپادانا دوم ،کوچه شهید عابدینی (کوچه شماره ۱۸ ) بن بست اول سمت راست مراجعه کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.