“چند روز پس از آن روز” در خانه هنرمندان

نمایشگاه عکس‌های محمد‌رضا معصومی با عنوان چند روز پس از آن روز ، جمعه نهم دی ماه ۱۳۹۰ در نگارخانه ی نامی خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود .
این نمایشگاه شامل ۱۵ عکس رنگی در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ و ۵۰ در ۷۰  ، ۵۰ در ۵۰ سانتی‌متر است که نگاهی گذرا به دو مراسم عاشورایی استان اصفهان دارد .
مراسم روز‌های هشتم و یازدهم محرم شهر نوش آباد کاشان و مراسم روز اربعین امامزاده شاکرم اصفهان موضوع عکس های معصومی است که شامل ۷ پرتره ، ۷ عکس از  متن و حاشیه  این دو رویداد و یک عکس معماری است .
محمد رضا معصومی متولد مرداد ۶۳ ، عکاس و گرافیست و دانش آموخته  رشته  مرمت و احیا بناها و بافت های تاریخی است . وی از سال ۸۰ فعالیت گرافیکی خود را آغاز و از سال ۸۵ به طور جدی به عکاسی پرداخته است .
معصومی چندین جایزه ی از جشنواره های معتبر داخلی و خارجی دریافت کرده که کنوکه هایس بلژیک ، مدال طلای تریتبرگ اتریش ، فتوژورنایست آمریکا ،و بخش احساسات انسانی عکس خبری آمریکا از مهمترین آن‌هاست .
این دومین نمایشگاه  محمدرضا معصومی است که ساعت ۱۷ روز نهم دی‌ماه در خانه هنرمندان ایران به آدرس تهران ،خ آیت ا… طالقانی، بعد از خ ایرانشهر ، خ شهید موسوی شمالی ، باغ هنر ، گالری نامی افتتاح می‌گردد .

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.