اولین مسابقه و نمایشگاه عکس سفر با قطار

 اولین مسابقه و نمایشگاه عکس سفر با قطار به مناسبت یازدهمین سالگرد تأسیس شرکت قطارهای مسافری رجا برگزار می‌شود. 
 به گزارش روابط عمومی شرکت قطارهای مسافری رجا این مسابقه در دو بخش عکاسان حرفه‌ای و سایر سطوح برگزار شده و علاقه‌مندان به این رشته هنری می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه سال جاری نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.
سفر با قطار، موضوعات قطار در گذر زمان، قطار و خادمان، قطار و خانواده، قطار و مسافر، قطار و ایمنی، قطار و طبیعت، قطار و انرژی، قطار و ایستگاه و … از محورهای این مسابقه است.
بر این اساس ‌هر عکاس می‌تواند ۷ عکس تکی و یا یک مجموعه ۵ الی ۷ تایی را به صورت رنگی، سیاه و سفید آنالوگ یا دیجیتال با فرمت tif یا jpg با ۳۰۰ dpi به صورت CD ارسال کند.
۱۵ مهرماه سال جاری اسامی برگزیدگان اعلام می‌شود و به سه نفر از برگزیدگان اول در هر بخش جوایز ارزنده‌ و نفیسی اهدا شده و آثار ارسالی نیز در ۱۵ آبان همزمان با سالگرد تأسیس شرکت رجاء در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند جهت اطلاع و کسب آگاهی بیشتر از طریق سایت این شرکت به آدرس WWW.RAJA.IR مراجعه یا با تلفن ۱۳۹ سامانه ارتباط با مشتری این شرکت به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمایند.
علی اکبر روح نواز سرپرست روابط عمومی شرکت قطارهای مسافرتی رجا دبیر این جشنواره است.

| صفحه مستقیم بخش مسابقه عکس |

اشتراک گذاری

۱ یک پینگ

  1. پینگ بک: دوربین دات نت » انتشار مجوزهاي عكاسي از راه آهن

۳ یک نظر

  1. رحماني

    بسمه تعالی
    به اطلاع آن دسته از هنرمندان عکاس که علاقمند به عکاسی از ایستگاهها و قطارها هستند می رساند که مجوز های لازم و هماهنگی های مورد نظر برای ایم موضوع انجام شده و هیچ ممنوعیتی در زمینه تصویربرداری از ایستگاههای قطار نیست.
    با تشکر

    روابط عمومی شرکت قطارهای مسافری رجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.