سومین نمایشگاه حامد قصری با نام “نوستالژی در اغما”

از روز پنجشنبه  ۲۸ مهرماه نمایشگاه عکسی با  عنوان “نوستالژی در اغما ”  ازآقای حامد قصری   ،از اعضای کانون عکاسان اصفهان، در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می شود .این نمایشگاه شامل ۲۵ قطعه  عکس رنگی و سیاه  – سفید  و با مزامین فلسفی است .

قابل ذکر است که این نمایشگاه سومین نمایشگاه آثار عکاسی حامد قصری است .او علاوه بر عضویت در کانون عکاسان اصفهان عضو انجمن عکاسان ایران و فیاپ می باشد.نمایشگاه قبلی حامد قصری سال گذشته در موزه هنرهای معاصر اصفهان برپاگردید.او کار داستان نویسی را از ۱۳ سالگی در کیهان بچه ها آغاز کرده و با چاپ داستان هایش در مجلات معتبری چون دیباچه،گلستانه،عصر پنجشنبه ها و …در زمینه ادبیات داستانی فعال است. وی چاپ یک مجموعه داستان را نیز در کارنامه خود دارد و در حال حاضر در عرصه ادبیات، هنرهای تجسمی و روزنامه نگاری فعال است.

در کارت دعوت این نمایشگاه این شعر که از سروده های خود اوست آورده شده که شاید وصف حالی است از ذهنیت هنرمند در خلق آثارش :

اگر من بزرگ نمی شدم
مادر بزرگ نمی مرد

اگر من بزرگ نمی شدم
در بزرگ زنده بود

چه ستمی کردم به شما با قد کشیدنم
پدر مادر که چنین شکسته شدید

نه مویی سپید بود و نه پشتی خمیده

اگر همان که بودم بودم و هرگز در خاطرم نمی ماند زادروزم

این نمایشگاه که روز پنجشنبه  ۲۸ مهرماه ، ساعت ۱۶ بعد از ظهر  در خانه هنرمندان افتتاح می شود و  تا چهارشنبه ۴ آبان ماه ادامه خواهد داشت .علاقه مندان می توانند همه روزه صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعد از ظهر ها از ساعت ۱۶ الی ۱۹  برای بازدید به خانه هنرمندان  اصفهان واقع در خیابان آبشار اول، پارک ایثارگران مراجعه کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.