نهمین شماره کاغذباتله منتشر شد

نهمین شماره ” کاغذباتله ” مجله داخلی اعضای دوربین.نت منتشر شد.

نهمین شماره مجله کاغذباتله به یاد حسین پرتویی با یادداشتی از محمدنوروزی با حال و هوای خاص اکسپوی برگزار شده تئاتر و مجید بهرامی منتشر شد.

یادداشت‌های عکاسی، تازه‌های دنیای عکاسی، آخرین اخبار عکاسی، گزارش‌تصویری‌های مهم ماه گذشته، گفتگو با محمد نوروزی در رابطه با اخلاق در عکاسی خبری، معرفی دوربین، صفحات ویژه نمایشگاه عکس، ترجمه مطالب عکاسی در یک بخش و پرونده ای دیدنی و خواندنی با موضوع اکسپو تئاتر، پرونده ای برای یک اتفاق خوب به همراه بخش ویژه فراخوان مسابقات برای عکاسان منتشر شد.

در این شماره شاهد یادداشت‌ها، گفتگوها و عکس‌هایی از رضا معطریان/ سیامک زمردی مطلق/ رضا موسوی /مسعودپاکدل/ رضا حسینی / حمیدفروتن / امیر خلوصی/ آرش حمیدی/ محمد نوروزی / حمیدرضا معدنی/ محمدحسن زاده / حجت عطایی/ مسعود درودیان / احمد آقاسیانی / اصغر بشارتی/ محسن سعیدی / احد دلال علیپور و …… به چشم می‌خورد.

نشریه کاغذباتله در ۶۰ صفحه تمام رنگی و کاغذگلاسه به همراه ضمیمه ۲۰ صفحه‌ای سیاه و سفید با مسوولیت و سردبیری احسان رافتی برای اعضای کلوپ دوربین.نت منتشر شد.

همچنین به همراه مجله یک سی دی مالتی مدیا نیز ارائه می شود که گفت و گوهایی است تصویری با سیامک صفری / جمشید بایرامی / محمد یعقوبی / بابک حمیدیان / رضا موسوی درباره اکسپو برگزار شده تئاتر مجیدبهرامی به همراه فیلم هایی کوتاه از مجیدبهرامی .

شماره های قبلی کاغذ با تله دوربین.نت در سایت این مجله قابل دانلود است.

 

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.