بازار دوربین دیجیتال: اقبال دوربین های کامپکت

سیر تکاملی و عرضه به روز دوربین های دیجیتالی با قیمت های مختلف در سطح کشور باعث شده تا مشتریان به خرید این کالای ارتباطی روی آورند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از موبنا ، فصل تابستان و شروع سفرهای تابستانی بازار بیشتر کالاها از جمله بازار دوربین های دیجیتالی را بیش از گذشته پررونق کرده است.

در همین حال کمپانی های بزرگ تولیدکننده انواع دوربین های عکاسی و دیجیتالی برای رقابت در این بازار پرمصرف و پرتقاضا برای از آن کردن سهم بیشتر به تولید انواع دوربین ها با امکانات و قیمت های مختلف پرداخته اند.

بازار دوربین های کامپکت یا به اصطلاح دوربین های خانگی داغ تر از سایر دوربین هاست چرا که در حال حاضر کمتر خانواده ایی را می توان دید که فاقد دوربین عکاسی دیجیتالی باشد.

در همین حال استفاده از دوربین‌های عکاسی دیجیتال حرفه‌ای و شبه حرفه‌ای نیز در ایران در دایره توجه بسیاری از علاقه‌مندان هنر عکاسی قرار گرفته است.

از سوی دیگر کاهش قدرت خرید مردم باعث شده به سمت دوربین هایی روی اورند که از بهای مناسب با امکانات بالا برخوردار باشد به همین دلیل بازار دوربین های کامپکت داغ تر از مدل های حرفه ای و نیمه حرفه ای شده است.

در بازار دوربین های دیجیتال برندهای مختلفی حضور دارند که هر کدام کاربران خاص خود را دارند. نیکون، کانن، سونی، سامسونگ، المپیوس،  فوجی وغیره از برندهایی هستند که در بازار داخلی حضور دارند.

نیکون که بعد از کانن یکی از برند های پرفروش دوربین های عکاسی و دیجیتالی در بازار است که از مدل های کامپکت آن می توان به مدل های S8100 و  COOLPIX L120 اشاره کرد.

S8100 که با گارانتی رسمی به بهای ۴۵۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود با تقاضای بالایی از سوی مشتریان روبرو شده است.

از مدل های پرفروش سونی با بهای مناسب زیر ۴۰۰ هزار تومان می توان به مدل اشاره DSC-WX 7 کرد که با قیمت فروش ۳۶۶ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد و تا کنون توانسته شمار بالایی از مشتریان این کالای دیجیتالی را به خود اختصاص دهد.

WB500 سامسونگ که با گارانتی رسمی به بهای ۳۹۵ هزار تومان در بازار عرضه می شود تا کنون شمار بالایی از خریداران این کالا را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.