مادر شهید جان‌بزرگی به رحمت ایزدی پیوست

مادر شهید سعید جان‌بزرگی عکاس دفاع مقدس امشب ساعت ۲۲ به رحمت ایزدی پیوست.
خواهر شهید سعید جان‌بزرگی در گفت‌وگو با فارس با تأیید این خبر گفت: مادرم امشب ساعت ۲۲ در بیمارستان خاتم‌الانبیاء پس از یک دوره بیماری به فرزند شهیدش پیوست.
وی افزود: مادرم که از بیماری خاص رنج می‌برد از ۴۰ روز قبل در بیمارستان مدائن بستری بود که امروز توسط آمبولانس به بیمارستان خاتم‌الانبیاء منتقل شد و در ساعت ۲۲ امشب به رحمت ایزدی پیوست.
مادر شهید سعید جان‌بزرگی در سن ۷۰ سالگی بر اثر بیماری از دنیا رفت. پدر شهید نیز ۴۰ روز بعد از شهادت شهید سعید جان‌بزرگی در سال ۸۱ از دنیا رفت.
وی گفت: خودم همسر شهید مصطفی ابوذر و خواهر شهید سعید جان‌بزرگی هستم و برادرم سعید عکاس دوران دفاع مقدس بود که با عکس‌ها و هنرمندی ایشان مدارک حملات ناجوانمردانه شیمیایی صدام علیه ایران ثبت شد و مدارک حملات شیمیایی صدام علیه ایران در سازمان ملل به نام برادرم شهید سعید جان‌بزرگی ثبت شده که آن شهید با هزینه شخصی خود آرشیو عکس‌های زمان جنگ را نگهداری و اسناد آن را حفظ کرد و هرگز به بیگانگان نفروخت تا مبادا اسناد مظلومیت ایران توسط بیگانه از بین برود.
این خواهر شهید،‌ گفت: برادرم سعید جان‌بزرگی در سال ۸۱ به دلیل آثار به جا مانده از حملات شیمیایی صدام به درجه رفیع شهادت رسید و در بهشت‌زهرا(س) در کنار مزار شهید صیاد شیرازی به خاک سپرده شده است.
وی در مورد مراسم تشیع جنازه مادر شهید نیز گفت: پیکر مادر شهید، فردا صبح از بیمارستان خاتم‌الانبیاء به طرف منزل شهید تشیع و از آنجا برای خاکسپاری به بهشت‌ زهرا(س) منتقل خواهد شد.
وی افزود: برادر شهیدم عکس‌های بی‌نظیری از حملات شیمیایی صدام علیه شهرهای بی‌دفاع ایران در زمان جنگ تحمیلی در اختیار داشت که از جمله آن مادری را نشان می‌داد که تکه‌های فرزند شهیدش را در دست گرفته و از پله‌ها پایین می‌آمده و این اسناد در اتاق برادر شهیدم نگهداری می‌شود.
این خواهر شهید همچنین از برخورد برخی مسئولان بیمارستان گلایه کرده و گفت: آنها برای مداوای مادرم ۸ میلیون تومان صورت‌حساب ارائه کردند که با پوشش بیمه تکمیلی ۴.۵ میلیون تومان درخواست کردند و رسیدگی به مریض خاص در بیمارستان به خوبی انجام نشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.