فروش عکس کوچکترین مدرسه دنیا با ۵۰ میلیون ریال

در اولین روز از نمایشگاه عکس مدرسه کالو” کوچک ترین مدرسه ی دنیا “، یکی از تابلو عکس های این مدرسه به مبلغ پنجاه میلیون ریال فروخته شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگ فیلم تهران(وابسته به انتشارات علمی و فرهنگی، متعلق به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) این نمایشگاه را عبدالمحمد شعرانی  معلم مدرسه کالو برگزار کرده  و تابلوهای عکس مدرسه را با هدف کمک به مدارس کوچک روستایی به فروش گذاشته است.
روز گذشته و در مراسم افتتاح نمایشگاه یکی از تابلوها به قیمت پنجاه میلیون ریال به فروش رفت. شعرانی کتابی از خاطرات معلمی اش در مدرسه کالو نوشته است که با استقبال فراوانی همراه بوده است، این کتاب در مدت کوتاهی به چاپ ششم رسیده است . شعرانی هزینه  فروش کتابش را صرف آبادانی مدرسه اش و برگزاری نمایشگاه عکس این مدرسه در استان های مختلف کشور کرده است .
معلم مدرسه کالو به دنبال تاسیس بنیاد ملی مدارس کوچک ایران برای آبادانی مدارس کوچک ایران است .ا ین نمایشگاه شامل سی قطعه عکس در ابعاد ۷۰*۵۰، فعالیتها و نحوه تاسیس این مدرسه که در منطقه بردخون شهرستان دیر استان بوشهر را روایت می کند.
این گزارش می افزاید، نمایش فیلم از انعکاس های جهانی و بین المللی فعالیت های این مدرسه ، نمایش و فروش کتاب قصه ی کوچکترین مدرسه دنیا به نویسندگی عبدالمحمد شعرانی معلم مدرسه و نمایش نامه هایی که از نقاط مختلف دنیا به مدرسه کالو ارسال شده است از جمله بخش های جنبی نمایشگاه عکس مذکور می باشد.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه نگارخانه ایوان می‌توانند از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۹ به آدرس خیابان آفریقا، چهارراه شهید حقانی، کوچه کمان، شماره ۲۵ ساختمان انتشارات علمی و فرهنگی نگارخانه ایوان مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.