نمایشگاه عکس خانه عکاسان در آلبانی

نمایشگاه عکس خانه عکاسان ایران از ۲۰ بهمن در کشور آلبانی برپا می‌شود.
نمایشگاه عکس خانه عکاسان ایران با موضوع عکاسی معاصر ایران در ژانرهای مختلف روند عکاسی ایران را در دوره معاصر به تصویر می‌کشد که با شیوه های مدرن، پست مدرن و خلاقه عکاسی شده است.
عکاس های این نمایشگاه ۵۰ عکس در قطع ۵۰ در ۷۰ و پاناراما است که به صورت رنگی و سیاه وسفید در کشور آلبانی به نمایش گذاشته خواهد شد.
رسول اولیازاده، مدیر خانه عکاسان ایران هدف از برگزاری این نمایشگاه را نشان دادن رشد تکنیکی و هنری عکاسان معاصر ایران خواند و گفت: عکاسان ایرانی در بخش های مختلف توانمندی خود را در میادین بین المللی نشان داده اند و اکنون در شیوه های مدرن نیز باید خود را اثبات کنیم و توانمندی های عکاسان ایرانی را در این فضا نیز با گذاشتن چنین نمایشگاه هایی معرفی کنیم.
وی افزود: تا مراکز عکاسی در بخش های بین المللی خود برای معرفی عکاسان ایرانی به ویژه جوانان همت به خرج ندهند و تبلیغ عکاسان ایرانی را در کشورهای دنیا نکنند عکاسی ما تک بعدی خواهد ماند.
این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ بهمن در شهر تیرانا کشور آلبانی برگزار می شود.
عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: رسول اولیازاده، افشین بختیار، بابک برزویه، بیژن بنی احمد، محمد خادمیان طرقی، مرضیه خورسند، بهزاد فیروزی، مهناز شفیعی، علی اکبر شیرژیان، محمدمهدی رحیمیان، علیرضا عباسی، مهدی فلاخویی نژاد، علی کاوه، سمیه کیانی پی، داریوش محمدخانی، ستاره معتضدی و مهدی مقیم نژاد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.