تجلیل از عکاسان برتر جشنواره فیلم فجر

عکاسان برتر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در آیین برترین‌های رسانه تجلیل می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر به منظور تشویق عکاسان رسانه‌های جمعی که در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشتند در نظر دارد بهترین عکس‌های خبری رسانه‌ها را انتخاب و معرفی کند.
در این اطلاعیه از کلیه عکاسان رسانه‌های جمعی اعم از خبرگزاری‌ها، نشریات و سایت‌های خبری دعوت شده تا عکس‌های منتخب خود از بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را حداکثر تا تاریخ چهارشنبه ۲۸ بهمن‌ماه سال جاری روی لوح فشرده به روابط عمومی جشنواره واقع در بنیاد سینمایی فارابی تحویل دهند تا پس از داوری این عکس‌ها، از عکاسان برتر در آیین برترین‌های رسانه قدردانی به عمل آید.
چندی قبل فراخوان انتخاب برترین‌های رسانه در دو بخش منتشر شد. در بخش بهترین رسانه، پس از بررسی‌های لازم از برترین‌های بخش‌های خبرگزاری، سایت خبری، نشریه مکتوب (روزنامه، هفته‌نامه، ماهنامه)، برنامه تلویزیونی، برنامه رادیویی، شبکه رادیو و تلویزیون و ویژه‌نامه جشنواره تجلیل خواهد شد.
در بخش فعالان رسانه‌ای از افراد برتر سرمقاله نویس، نویسنده و منتقد، خبرنگار، گزارشگر، مصاحبه‌گر، پژوهشگر و مقاله‌نویس و عکاس تجلیل می‌شود.
مراسم اعلام برترین‌های رسانه نیز پس از استخراج آخرین آمار کمی و کیفی ماهنامه‌های ویژه بهمن، در دهه دوم اسفند ۱۳۸۸ برگزار می‌شود تا از برگزیدگان زمینه‌های گوناگون عرصه‌ رسانه با اهدای لوح افتخار و جوایز ارزشمند تجلیل به عمل آید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.