نگاه گروهی ۵ عکاس خبری به سوژه های اجتماعی

پنج عکاس خبری شیرازی که در رسانه های داخلی مشغول  بکار هستند در نمایشگاهی گروهی  به سراغ آثار مستند اجتماعی رفته اند.

در این  نمایشگاه که حاوی عکسهایی با موضوع  های اجتماعی است انتخابات ریاست  جمهوری، مهاجران بیگانه، بازماندگان جنگ ایران و عراق و زنان سوژه قرارداده شده و حاصلش ۳۰ عکس ۵۰ در ۷۰ سانتی متر رنگی است که از یکم تا نهم آذرماه ۱۳۸۸ در نگارخانه ی شیراز حوزه هنری به روی دیوار می رود.

عکاسان این نمایشگاه که هرکدام با ۶ قطعه عکس شرکت دارند به ترتیب زهره صحت با عنوان رای ما، محمدشبیری با عنوان ایران وطن من است، بابک بردبار با عنوان فرشتگان زنده رود، محمدحسین نیکوپور با عنوان زن ها؛ گام به گام و سجاد آورند با عنوان  ۱۳۸۸-فسا-یادش به خیر؛ آبادان هستند.

این عکاسان که همگی از پیشینه ی رسانه یی برخوردارند و به صورت حرفه یی با خبرگزاری ها همکاری دارند پیش از این نیز در نمایشگاه های گروهی و فردی داخلی و خارجی عکس شرکت داشته اند و به ترتیب برای خبرگزاری های فارس، روزنامه جام جم و نیم نگاه، برنا، مهر و ایسنا به عکاسی مطبوعاتی می پردازند.

در برگزاری  این نمایشگاه که با همکاری حوزه هنری فارس ترتیب یافته، موسسه چاپ دیجیتال باران مشارکت دارد و طراحی پوستر آن بر عهده پیمان کشاورز می باشد.

آیین گشایش  این نمایشگاه که تا ۹ آذر برپاست، ساعت ۵ عصر یکشنبه ۱ آذر در نگارخانه شیراز حوزه هنری فارس واقع در خیابان لطفعلی خان زند، پائین تر از چهارراه خیرات، جنب بانک ملی برگزار می شود و ساعت بازدید از آن همه روزه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ۴ تا ۷ است.

 

اشتراک گذاری

۱ یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.