عکس های شب در گرامافون

جهان در شب چگونه است؟ این پرسشی است که در نمایشگاه عکس «اشین زاکاریان» به آن پاسخ داده می شود.
زاکاریان، در نمایشگاه خود که در گرامافون برپا شده، حدود ۱۰ قطعه عکس در ابعادی مانند ۳۰ در ۴۵ و ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر ارائه کرده است. نماهای آسمان در شب، طبیعت و بناهای تاریخی،‌ موضوعات عکس های او را تشکیل می دهند.
وی در گفت و گو با دوربین.نت،‌ درباره این نمایشگاه گفت:«۱۵ سال است که روی پرو‍ژه عکاسی در شب کار می کنم و بالغ بر ۱۰ هزار فریم عکس از این موضوع دارم.»
این عکاس، ضمن اشاره به این نکته که عکاسی در شب، ساده نیست، ادامه داد:«ثبت برخی از این لحظه ها، از یک تا سه ساعت زمان برده است.»
زاکاریان، یکی از عکاسان ایرانی پروژه جهانی twan (جهان در شب) است و تاکنون شب های ارمنستان، فرانسه، ایتالیا، نپال، تایلند، چین و ترکیه را به ثبت رسانده. وی در سال ۲۰۰۵ میلادی در مقر اصلی یونسکو، در یک نمایشگاه گروهی، عکس های خود را ارائه کرد.
گفتنی است پروژه twan (جهان در شب)، از سوی ایران به دبیرخانه سال جهانی نجوم ارائه شده و در آن عکاسان با سفر به نقاط مختلف جهان، آسمان شب را به تصویر می کشند.
نمایشگاه عکس های زاکاریان به مدت یک هفته در گرامافون دایر است. برای بازدید می توانید هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۲ به گرامافون واقع در چهارراه ولی عصر، روبروی تئاتر شهر، پلاک ۱۴۳۶ مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.