میزبانان جشنواره عکس دوربین دات نت

فرهنگسراهای رسانه، هنر و خانه سوره میزبانان بخش‌های مختلف چهارمین جشنواره عکس خبری دوربین دات نت شدند.
به گزارش دبیرخانه ستاد برگزاری جشنواره‌ی عکس دوربین دات‌نت، بر این اساس فرهنگسرای رسانه میزبان کارگاه‌های عکاسی خبری و پخش فیلم‌ها، فرهنگسرای هنر میزبان جشن عکاسان خبری و همچنین نمایشگاه عکس این جشنواره نیز در خانه سوره برگزار می‌شود.
به گفته مسئولان برگزاری این جشنواره، طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته از تاریخ ۱۷ تا ۲۵ آبان ماه، بخش‌های مختلف جشنواره شامل نمایش فیلم‌های مرتبط با عکاسی، کارگاه‌های آشنایی با نرم افزارهای عکس، نمایش عکس‌های برتر عکاسان خبری و کارگاه‌های عکاسی خبری همه روزه در فرهنگسرای رسانه برگزار خواهد شد.
روز ۲۰ آبان ماه نیز فرهنگسرای هنر میزبان جشن عکاسان خبری و آیین اهدای جوایز به هنرمندان برتر جشنواره چهارم است. در این مراسم عکاس برتر سال که توسط ۱۵۰ عکاس شاغل در مطبوعات انتخاب شده است، معرفی و همچنین در بخش دیگری از این مراسم عکس و عکاس برتر سال دوربین دات نت نیز معرفی خواهد شد. این مراسم با اهدای جوایز به هنرمندان برتر بخش‌های مختلف جشنواره، تجلیل از عکاسان خبری پیشکسوت، نمایش فیلم‌های برتر جشنواره و برگزاری  یادواره دو تن از عکاسانی که طی سال گذشته به دیار باقی شتافته‌اند به پایان خواهد رسید.
همچنین نمایشگاه عکس‌های منتخب جشنواره چهارم، در تمامی مدت برگزاری این جشنواره در گالری خانه سوره برگزار می شود.
گفتنی است، اطلاعات تکمیلی و جزئیات ساعت‌های برگزاری بخش‌های مختلف چهارمین جشنواره عکس خبری دوربین دات نت به زودی منتشر خواهد شد.
چهارمین جشنواره عکس خبری دوربین دات نت، در موضوعات مختلف و بخشهای عکس، فیلم و کاریکاتور از ۱۶ لغایت ۲۶ آبان ماه برگزار می شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت  www.Festival.Doorbin.net مراجعه کنند.

اشتراک گذاری

۲ یک نظر

  1. مصطفی معراجی

    عده ای اندیشمندان، عکس و عکاسی را بعد از اختراع خط، بزرگترین اتفاق بشری میدانند. عکاسان روایتگران تاریخ اند. با آرزوی موفقیت برای دوستان دوربینی، و برگزار شدن به بهترین نحو این جشنواره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.