سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور آزمون عکاسی دیجیتال برگزار می‌کند

هفتمین آزمون تئوری سازمان فنی و حرفه ای کشور در رشته عکاسی دیجیتال برگزار می شود.
مرکز آموزش شرکت فرهنگ فیلم تهران نخستین مرکز ارائه کننده گواهینامه های فنی و حرفه ای در رشته عکاسی دیجیتال در اطلاعیه ای ضمن اعلام این مطلب افزود: این آزمون تاریخ ۲۶ مهرماه در مراکز ۴ و ۹ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود.
همچنین ششمین آزمون عملی سازمان فنی و حرفه ای کشور در رشته عکاسی دیجیتال نیز در همین تاریخ در مرکز آموزش شرکت فرهنگ فیلم تهران برگزار می شود.
داوطلبین جهت دریافت کارت ورود به آزمون بایستی به مجتمع آموزشی فرهنگ فیلم تهران واقع در چهارراه جهان کودک ، خیابان کمان ، شماره ۲۵ مراجعه کنند.
در این اطلاعیه تاًکید شده است هنرجویان نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه امتحانی حاضر باشند، ضمن آنکه همراه داشتن کارت ورود به جلسه ، شناسنامه عکسدار یا کارت ملی  الزامی وآوردن تلفن همراه ممنوع است.
به هنرجویانی که در این آزمون و آزمون عملی پس از آن موفق شوند گواهینامه فنی و حرفه ای ، مورد پذیرش انجمن های بین المللی ارایه می شود.
گفتنی است دوره جدید عکاسی دیجیتال با حضور مدرس این دوره، مهدی نصرتی از ۱۰ آبان ماه روزهای دوشنبه و پنج شنبه برگزار می شود. آخرین مهلت ثبت نام این دوره  ۳ آبان ماه اعلام شده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.